Τρίτη, 3 Δεκ.
11oC Αθήνα

Υποχώρησε η Google στις πιέσεις των Media

Η Google ανακοίνωσε ότi οι εκδότες εφημερίδων θα μπορούν πλέον να περιορίσουν τον αριθμό…

…των δωρεάν άρθρων που μπορούν οι χρήστες να διαβάσουν μέσα απο τη μηχανή αναζήτησης.

Η απόφαση αυτή της Google ήρθε ύστερα από αιτήματα διαφόρων ιδιοκτητών ΜΜΕ – ανάμεσά τους και του Αυστραλού μεγιστάνα των media, Ρούπερτ Μέρντοχ που είχε εκφράσει την πρόθεση αποκλειστικής συνεργασίας του ομίλου του με την Microsoft  – που έλεγαν οτι η Google κερδίζει από τη δωρεάν δημοσίευση ειδήσεων.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα “First Click Free” (Δωρεάν το Πρώτο Κλικ) της Google, οι εκδότες θα μπορούν να περιορίζουν την πρόσβαση στα ειδησεογραφικά sites με συνδρομή.

Οι χρήστες πλέον που κάνουν “κλικ” σε παραπάνω από πέντε ειδήσεις την μέρα, θα κατευθύνονται σε σελίδες συνδρομής για να πληρώσουν την περαιτέρω πρόσβαση,

Το πρόγραμμα “First Click Free” κατευθύνει τους αναγνώστες από το Google ή το Google News σε ένα άρθρο στην ιστοσελίδα της εφημερίδας, αλλά κανονικά τους απαγορεύει να έχουν περαιτέρω δωρεάν πρόσβαση. Όμως αρκετοί χρήστες, όπως παραδέχτηκε η Google, έκαναν “κατάχρηση” του προγράμματος, καθώς επέστρεφαν στο Google και στη συνέχεια έκαναν όσα “κλικ” ήθελαν σε άλλες ειδήσεις. Με τον τρόπο αυτό, μπορούσαν να βλέπουν δωρεάν (με το πρώτο “κλικ”) απεριόριστες διαδοχικές ειδήσεις. “Προηγουμένως κάθε κλικ από έναν χρήστη θεωρείτο δωρεάν. Τώρα πλέον οι εκδότες μπορούν να θέτουν ένα πλαφόν μέχρι πέντε σελίδες ημερησίως, πέρα από τις οποίες θα απαιτείται συνδρομή από τους χρήστες. 

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε