στο χώρο της διαδικτυακής αναζήτησης. Παράλληλα έκλεινε συμφωνία με τη Yahoo! και δημιουργούσε κοινό μέτωπο απέναντι στη Google. Ωστόσο, η τελευταία εμφανίζεται ακλόνητη και όχι μόνο δε χάνει μερίδιο αγοράς, αλλά καταφέρνει να μεγαλώσει τη διαφορά.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της StatCounter σε παγκόσμιο επίπεδο η Google είχε τον Οκτώβριο μερίδιο αγοράς 90,81% από 90,54% που είχε το Σεπτέμβριο. Το Bing ανέβηκε από το 3,25% στο 3,31%, μικραίνοντας τη διαφορά από τη Yahoo! που έπεσε από το 4,37% στο 4,1%.
Στην Ελλάδα η κατάσταση διαφέρει, με το Bing να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 1,25% (από 1,21% το Σεπτέμβριο) και τη Yahoo! να πέφτει από το 0,95% στο 0,84%. Η Google συνεχίζει να σαρώνει στην Ελλάδα, με μερίδιο αγοράς για τον Οκτώβριο 97,62%.