Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μόνον χθες Πέμπτη ακυρώθηκαν συνολικά 430 πτήσεις της φινλανδικής εταιρείας, η διεύθυνση της οποίας άφησε να εννοηθεί ότι εάν η κατάσταση αυτή συνεχιστεί, “τότε θα διακοπεί η μισθοδοσία των εργαζομένων της”…
Διευκρινίστηκε, ακόμα, από τη διεύθυνση της “Finnair” ότι, η εταιρεία έχει λειτουργικά “ασυμπίεστα” έξοδα ενός εκατομμυρίου ευρώ, καθημερινά, είτε πετούν είτε όχι τα αεροσκάφη της.
Όσον αφορά την SAS, που είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία της Σκανδιναβίας, σύμφωνα με την αεροπορική επιθεώρηση “Επιβιβαστείτε” από την καθήλωση των αεροσκαφών της (ακυρώθηκαν 742 πτήσεις της) προκαλείται έως τώρα ζημιά της τάξης των 16 εκατομ.ευρώ, ενώ η ανταγωνιστική “Norwegian” χάνει ως και 30 εκατομ.ευρώ…ενώ έχουν “παραλύσει” οι αερομεταφορές σε πρωτόγνωρο βαθμό για τις τελευταίες 10ετίες τόσο στη βόρεια όσο και στην κεντρική Ευρώπη.
Από την πλευρά της, η “Διεθνής Ένωση των Αερομεταφορών”, η ΙΑΤΑ, αποτίμησε στα 200 εκατομμύρια–ημερησίως–τα διαφυγόντα έσοδα, για το σύνολο των εταιρειών που υπάγονται σε αυτήν, εξαιτίας του πρωτόγνωρου για τον ευρωπαϊκό χώρο μετεωρολογικού φαινομένου.
“Πολλές από τις εταιρείες μας έχουν και πρόσθετα κόστη όταν μεταβάλουν, κατ’ ανάγκην, τον σχεδιασμό των πτήσεων των αεροσκαφών τους”, τονίστηκε από την ίδια πηγή. Συνυπολογίζονται και τα έξοδα για την παρατεταμένη παραμονή των αεροσκαφών σε μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια καθώς και τα έξοδα για την παραμονή σε καταλύματα των επιβατών των πτήσεων”, προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση της ΙΑΤΑ.
Ποιες πτήσεις ακυρώνονται στην Αθήνα
Χιλιάδες πτήσεις ακυρώθηκαν στην Ευρώπη λόγω της ηφαιστειακής στάχτης