Το παραπάνω ποσό αφορά τρεις αναθέσεις που έγιναν για τον σχεδιασμό εκστρατείας ενημέρωσης του κοινού, τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου μέσω του οποίου παρέχονταν οδηγίες στους πολίτες, τη δημοσιοποίηση ενημερωτικού μηνύματος μέσω 53 μέσων ενημέρωσης και την παροχή των απαραίτητων υλικών στην τροχαία.
Ο κ. Στεργιάδης ανέφερε ενδεικτικά, ότι το τηλεφωνικό κέντρο της Περιφέρειας είχε δεχτεί 35.000 κλήσεις από πολίτες που ζητούσαν ενημέρωση για τις διαδικασίες απομάκρυνσής τους από τη ζώνη εκκένωσης, ενώ η ιστοσελίδα της Περιφέρειας δέχτηκε 500.000 “χτυπήματα” από κατοίκους και ιδιώτες που θέλησαν να ενημερωθούν για το αν οι δρόμοι που βρίσκονται οι κατοικίες ή τα καταστήματά τους ήταν εντός ή εκτός της ζώνης εκκένωσης.
“Η επιχείρηση του περασμένου Φεβρουαρίου ήταν πρωτοφανής και για την Περιφέρεια και για όλη την Ελλάδα, καθώς μια μεγάλη έκταση έπρεπε να εκκενωθεί και ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού, 70.000 άνθρωποι, έπρεπε να εγκαταλείψουν την περιοχή” τόνισε και χαρακτήρισε τη διαδικασία απόλυτα επιτυχή, καθώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί, θύματα αλλά ούτε κλοπές ή άλλα συμβάντα.
“Το σχέδιο που εκπονήθηκε και εφαρμόστηκε και η εμπειρία που αποκτήσαμε μπορεί να μας φανούν χρήσιμα και στο μέλλον σε οποιαδήποτε περίπτωση οργανωμένης απομάκρυνσης πληθυσμού και σε οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη από μεγάλη φυσική καταστροφή ή και τεχνολογικό ατύχημα” πρόσθεσε ο κ. Στεργιάδης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ