Media

Αυτά είναι τα συνολικά κέρδη του ΣΚΑΙ από το Survivor!

Πόσο ήταν το ελάχιστο κόστος για κάθε δευτερόλεπτο διαφήμισης;

Το Survivor εισέβαλε φέτος στην ελληνική τηλεόραση και πραγματικά έφερε τα πάνω κάτω. Τα νούμερα τηλεθέασης που σημείωνε σε κάθε επεισόδιο ήταν απίστευτα και φυσικά όλοι ήθελαν να διαφημιστούν στα διαλείμματα. Αυτό, όμως, είχε τεράστιο κόστος και όπως θα δείτε παρακάτω, τα νούμερα “ζαλίζουν”…

Media

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Media: Περισσότερα άρθρα