Πρέπει «να ξεκινήσει άμεσα ένας ουσιαστικός έλεγχος σε όλα τα μικρά δεξαμενόπλοια που εφοδιάζουν ή μεταφορτώνουν με ναυτιλιακά καύσιμα όλα τα μεγάλα πλοία (ακτοπλοϊκά – φορτηγά – κρουαζιερόπλοια) αλλά και αυτά που μεταφέρουν καύσιμα στα νησιά.
Τα πλοία αυτά στην συντριπτική πλειονότητά τους έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό ότι είναι υπερήλικα, ελλιπώς συντηρημένα, ενώ οι έλεγχοι από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων θεωρούμε ότι, όπως αυτοί γίνονται, είναι ανεπαρκείς και καταφανέστατα αναποτελεσματικοί!!!» τονίζει σε σημερινή του ανακοίνωση το ναυτεργατικό σωματείο της ΠΕΝΕΝ.
Αναφέρει επίσης ότι «πληροφορίες και στοιχεία δημιουργούν εύλογα ερωτηματικά για την ποιότητα των ασκούμενων ελέγχων και επιθεωρήσεων, γεγονός που δείχνει την αναξιοπιστία των ίδιων των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας που αυτά φέρουνε από τις αρμόδιες Αρχές».
Η ΠΕΝΕΝ συμπληρώνει ότι «η κυβέρνηση αμήχανη και πανικόβλητη από την παταγώδη αποτυχία που είχε τόσο από πλευράς οργάνωσης, σχεδιασμού και συντονισμού η επιχείρηση του κρατικού μηχανισμού για την αντιμετώπιση της βύθισης του δεξαμενόπλοιου και της εκτεταμένης θαλάσσιας περιβαλλοντικής ρύπανσης που αυτό προκάλεσε, καθώς και την κωμικοτραγική εικόνα της επικοινωνιακής πολιτικής όπου ο Υπουργός έκανε στο ποδάρι και με το τηλέφωνο από το Λονδίνο, επιχειρεί τώρα με διάφορες εξαγγελίες και με ημίμετρα να αλλάξει την εικόνα και να καταλογίσει την δικαιολογημένη οργή και αγανάκτηση των πολιτών».
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ