Παρασκευή, 22 Νοε.
20oC Αθήνα

Συνέντευξη με την General Manager του PlayStation για Iberia & MED’s

Liliana Laporte Playstation

Μιλήσαμε με την Liliana Laporte, General Manager Iberia & Med. Territories at SCE (Playstation) για το πως βλέπει το Playstation την Ελλάδα και τις νέες κινήσεις που σκοπεύει να κάνει η εταιρία.

H Sony παρουσίασε στην επίσημη συνέντευξη τύπου της στο Παρίσι, με αφορμή το Paris Games Week, 43 τίτλους που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει και όπως είναι λογικό κέρδισε τις εντυπώσεις όλων και φυσικά των παιχτών στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της φετινής Paris Games Week το newsit.gr μίλησε με τη Liliana Laporte, General Manager Iberia & Med. Territories της SΙEΕ (PlayStation), για τις κινήσεις που κάνει το PlayStation να προσφέρει στους Έλληνες χρήστες περισσότερο ελληνικό περιεχόμενο, αλλά και για τις μελλοντικές κινήσεις της αγαπημένης gaming πλατφόρμας.

Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει όλο και περισσότερους τίτλους να μεταφράζονται στην ελληνική γλώσσα, ενώ πρόσφατα είδαμε να γίνεται το ίδιο και με ολόκληρο το μενού του PlayStation 4. Με αφορμή αυτό να ελπίζουμε ότι θα βλέπουμε πιο συχνά παιχνίδια που θα “μιλούν” ελληνικά; 

Η Ελλάδα είναι μία πολύ σημαντική αγορά για το PlayStation και αυτό φαίνεται από την πολύ σημαντική ανάπτυξη στις πωλήσεις και στην ανάπτυξη της εγκατεστημένης βάσης σε κονσόλες PS4 τα τελευταία χρόνια. Γι’ αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό για το PlayStation να υποστηρίζει τους Έλληνες χρήστες και την ελληνική κοινότητα γενικότερα.

Η υποστήριξη μας αυτή φαίνεται τόσο από τις πιο πρόσφατες κυκλοφορίες τίτλων που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά, όπως είναι το Uncharted: The Lost Legacy (Uncharted: Αναζητώντας τον Χαμένο Θρύλο), το Gran Turismo Sport, αλλά και από την τελευταία αναβάθμιση λογισμικού του συστήματος PS4, το οποίο πλέον επιτρέπει στους χρήστες να έχουν την ελληνική γλώσσα ως βασική γλώσσα συστήματος. H τελευταία αυτή εξέλιξη και εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι καμία άλλη κονσόλα δεν παρέχει αυτήν την δυνατότητα μέχρι σήμερα, μας χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την εμπειρία χρήσης του PS4 και αυτό είναι κάτι που σίγουρα αρέσει πολύ στους χρήστες.

Το να μπορεί ένας παίχτης να βλέπει τη γλώσσα που μιλάει στα παιχνίδια και στο σύστημα μας είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Φυσικά δεν μένουμε μόνο σε αυτό. Συνεχώς επενδύουμε στην επικοινωνία και τη δημιουργία ενεργειών στην ελληνική αγορά, όπως είναι διαφημιστικές καμπάνιες και events, και πάντα προσπαθούμε να προσφέρουμε ακριβώς αυτό που θέλει το ελληνικό κοινό από το PlayStation.

Ποια είναι τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις για να μεταφραστεί ένας τίτλος στα ελληνικά;

Εξαρτάται πάντα από το αν το προϊόν είναι καλό και αν θα αρέσει στους Έλληνες χρήστες, και όχι τόσο από το πόσο ακριβή είναι η παραγωγή του. Έχουμε συγκεκριμένη στρατηγική για την ελληνική αγορά και γι’ αυτό το λόγο πολλές φορές χρειάζεται να κάνουμε βραχυπρόθεσμες επενδύσεις για να μπορέσουμε να έχουμε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Οπότε τα κέρδη που θα έχει η Sony από έναν “ακριβό” τίτλο δεν είναι η βασική προϋπόθεση για να γίνει αυτό.

Με την παρουσίαση του PlayLink είδαμε την Sony να κάνει μία στροφή προς τα Social games. Πιστεύετε ότι αυτό θα βοηθήσει τη Sony να μεγαλώσει το μερίδιο αγοράς στοχεύοντας σε πιο ευρύ κοινό;

Τα καλά νέα από την παρουσίαση του PlayStation ήταν ότι δείξαμε 43 τίτλους που ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν, από τους οποίους οι 25 αφορούν το PlayStation 4 και οι 18 το PlayStation VR.

Το 2016 ανακοινώσαμε το PlayStation 4 Prο, το PlayStation 4 Slim και το PlayStation VR και τώρα αυτό που κάνουμε είναι να δημιουργούμε περιεχόμενο γι’ αυτές τις πλατφόρμες. Οπότε στην παρουσίαση είδαμε: 6 αποκλειστικούς τίτλους για το PlayStation 4, (God of War, Detroit, Spiderman, Shadow of Collosus, The last of us part 2) για τους core παίχτες αλλά ταυτόχρονα είδαμε και νέους τίτλους για το PlayLink όπως είναι το Erica, οι οποίοι απευθύνονται σε ένα πιο mainstream κοινό και προσφέρουν νέες εμπειρίες στον παίχτη. Με αυτό τον τρόπο θέλουμε να μεγαλώσουμε κι άλλο την κοινότητα του PlayStation.

Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον για το PlayStation VR

Το μέλλον του PSVR είναι λαμπρό και πολλά υποσχόμενο και αυτό φαίνεται και από την παρουσίαση της Sony, αφού σχεδόν οι μισές από τις ανακοινώσεις αφορούσαν το PSVR.

Η Sony θέλει να επενδύσει πάνω στο VR γιατί πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό για το μέλλον του PlayStation αλλά και για το παρόν του.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το PlayStation αγαπάει την Ελλάδα και γι’ αυτό το λόγο ετοιμάζουμε πολλά νέα πράγματα τα οποία θα εκπλήξουν τους χρήστες του PlayStation 4 αλλά και του PSVR.

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις