Όλα ξεκίνησαν την προηγούμενη βδομάδα με ανακοίνωση που έβγαλε ο ΣΚΑΪ με την οποία κατηγορούσε ότι η εταιρεία DEALBER καθυστερεί στην παράδοση των επάθλων για το τηλεοπτικό παιχνίδι «Κάνε παζάρι». Με ανακοίνωσή της όμως η εταιρεία, την οποία υπογράφει ο μέτοχος και C.O. της DEALBER Ι.Κ.Ε., Ιωάννης Ηλιόπουλος, ενημερώνει ότι:
«Με έκπληξη διαπιστώσαμε σήμερα ότι ο τηλεοπτικός σταθμός με την επωνυμία ΣΚΑΙ, με τον οποίο συνεργάστηκε η εταιρεία DEALBER I.K.E. της οποίας τυγχάνω βασικός μέτοχος, εξέδωσε μία ανακοίνωση στην οποία αναφέρει: “Η DEALBER έχει καταστεί υπερήμερη ως προς την εκπλήρωση της υποχρέωσής της παράδοσης των επάθλων. Επιπροσθέτως δε, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή γνωστοποίησε «την επιβολή προστίμου ύψους 60.000 ευρώ στην DEALBER» για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Ο ΣΚΑΙ έχει ήδη προσηκόντως ανταποκριθεί πλήρως σε όλες τις συμβατικές του υποχρεώσεις έναντι της DEALBER, καταβάλλοντάς της το συμφωνηθέν αντάλλαγμα για τα προσφερόμενα έπαθλα και χορηγώντας της τα αναγκαία στοιχεία των συμμετεχόντων που έχουν κερδίσει μη χρηματικά έπαθλα. Έχει δε εκδώσει και παραδώσει στους τελευταίους σχετικές βεβαιώσεις.
Ο ΣΚΑΙ αναγνωρίζοντας ότι οι συμμετέχοντες δικαιούνται να παραλαμβάνουν τα έπαθλά τους σε εύλογο χρονικό διάστημα, δηλώνει ότι ασκεί έντονη πίεση προς την DEALBER, προκειμένου τα έπαθλα να παραδοθούν το συντομότερο δυνατόν. Περαιτέρω, ο ΣΚΑΙ έχει ήδη ενημερώσει για το ανωτέρω θέμα τον Συνήγορο του Καταναλωτή, στο πλαίσιο σχετικής έρευνας του τελευταίου και έχει ήδη, με πρωτοβουλία του, γνωστοποιήσει στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης τις θέσεις του για το ανακύψαν ζήτημα. Τέλος, ο σταθμός μας, προκειμένου να προστατέψει τους τηλεθεατές του από ανάλογα φαινόμενα στο μέλλον, έχει ήδη προβεί στη διακοπή μετάδοσης της εκπομπής «LETS MAKE A DEAL – ΚΑΝΕ ΠΑΖΑΡΙ».
Επί των ανωτέρω επάγομαι τα κάτωθι επιθυμώντας να αποκαταστήσω τη φήμη και την αξιοπιστία της εταιρείας μου αλλά και συνάμα την αλήθεια την οποία δικαιούται αναντίρρητα να λάβει το καταναλωτικό κοινό.
Ειδικότερα την 1.2.2017 η εταιρεία DEALBER υπέγραψε δύο ιδιωτικά συμφωνητικά, εκ των οποίων το πρώτο ήταν ποσού έως 300.000,00 ευρώ τύπου “Barter” για την εκπομπή “ΚΑΝΕ ΠΑΖΑΡΙ” και το δεύτερο έως του ποσού 100.000,00 ευρώ για ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Ως αντάλλαγμα η εταιρεία μου θα ελάμβανε τηλεοπτικό χρόνο για διαφήμιση αυτής ή άλλων τρίτων. Μάλιστα είχε συμφωνηθεί ότι σε περίπτωση που δε δυνάμεθα να εξαντλήσουμε τον τηλεοπτικό χρόνο, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ή να μεταπωλήσουμε τον εναπομείναντα χρόνο.
Η φύση του “Barter” είναι η ανταλλαγή των προϊόντων που διαθέτει η μία εταιρεία προς την άλλη. Λόγω όμως της ιδιαίτερα ευνοϊκής σχέσης του προηγούμενου νομίμου εκπροσώπου κ. Νικολάου Κοκλώνη με τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ ο οποίος υπέγραψε και τα σχετικά συμφωνητικά, καίτοι με αυστηρότατους όρους που προκάλεσαν στη νέα διοίκηση αρκετά μεγάλη έκπληξη, η εταιρεία συνέχισε να παρέχει πλούσια δώρα, όπως αυτοκίνητα, ψυγεία, κουζίνες και γενικά άλλα προϊόντα, τα οποία καλή τη πίστη και για να ευχαριστήσει τον ΣΚΑΪ, ίσως και εις βάρος της σε αρκετές περιπτώσεις, αγόραζε με μετρητά από άλλα καταστήματα τα εν λόγω προϊόντα λειτουργώντας ως “ηλεκτρονικό πορτοφόλι” του ΣΚΑΪ.
Λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας και λόγω της πίεσης παροχής δώρων που έπρεπε να αγοράσει η DEALBER από άλλους προμηθευτές, ο χρόνος παράδοσης που είχαμε ορίσει (30 ημέρες) δεν ήταν αρκετός στην πράξη, όμως τα δώρα παρόλα ταύτα παραδίδονταν. Από τον Ιούλιο 2017 οπότε και αποχώρησε από την DEALBER ο κ. Κοκλώνης και ανέλαβα τη διοίκηση της εταιρείας, και ένεκα του μεγάλου ποσού το οποίο μέχρι τότε είχαμε ήδη εξυπηρετήσει, δηλαδή 105.000,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ για τουριστικά προϊόντα και 189.500,00 ευρώ για προϊόντα για την εκπομπή “ΚΑΝΕ ΠΑΖΑΡΙ” ¨ήτοι συνολικώς το ποσό των 294.500,00 ευρώ πλέον Φ.Π.Α., η DEALBER ζήτησε την επιμήκυνση του χρόνου παράδοσης κάτι το οποίο έγινε αποδεκτό.
Τον Σεπτέμβριο 2017 για λόγους άγνωστους ακόμη προς εμάς και παρά τα συμφωνηθέντα, ο ΣΚΑΪ, απροειδοποίητα σταμάτησε την παροχή του χρόνου που δικαιούταν η εταιρεία με αποτέλεσμα η εταιρεία εκ των πραγμάτων να μην είναι σε θέση να συνεχίσει να εξυπηρετεί τον ΣΚΑΪ και κατά συνέπεια να υποστεί ακόμα μεγαλύτερη ζημία, όχι μόνο οικονομική αλλά και στη φήμη και την αξιοπιστία της, κάτι το οποίο ως μέτοχος της DEALBER δεν μπορώ να επιτρέψω. Ορισμένοι εκ των νικητών της εκπομπής απευθύνθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή κάτι που οδήγησε και στο πρόστιμο κατά της εταιρείας, για το οποίο και προσφεύγουμε σύμφωνα με το νόμο. Παρόλα ταύτα και θέλοντας να διαφυλάξω το κύρος και την αξιοπιστία της εταιρείας μου εξυπηρετώντας συνάμα κατά το μέτρο που μου αναλογεί το καταναλωτικό κοινό το οποίο ήδη αδίκως ταλαιπωρείται, συναντήθηκα προσωπικά με εκπρόσωπο του ανωτέρω σταθμού κάνοντας πρόταση για μεταφορά ποσού 150.000,00 ευρώ, ώστε να προβούν στην απόκτηση των δώρων μόνοι τους επιλύοντας ουσιαστικά το ζήτημα.
Σε αυτήν μου την πρόταση και ενώ υφίσταντο διεργασίες προς επίτευξη του ανωτέρω σκοπού, μόλις χτες Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017 έλαβα διευκρινιστικές ερωτήσεις για την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Και παρά ταύτα σήμερα και προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα την ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ την οποία αρνούμαι καθ ολοκληρίαν ως μη νόμιμη, αντισυμβατική, συκοφαντική και καταχρηστική. Αναρωτιέμαι λοιπόν, το γραφείο τύπου του σταθμού ήταν ενήμερο για τη διαπραγμάτευση αυτή, ήταν αφέλεια ή πρακτική πίεσης για να προβούμε σε συμφωνία ακόμα και με αρνητικές επιπτώσεις για την DEALBER; Με την παρούσα η DEALBER ανακοινώνει ότι διακόπτει κάθε συνομιλία με τον σταθμό μέχρι την έκδοση νέου δελτίου τύπου που να αποκαθιστά την αλήθεια και προπαντός να στηρίζεται στην αμοιβαία συνεργασία την οποία ορίζουν τα συναλλακτικά ήθη τηρουμένων σε κάθε περίπτωση και του συνόλου των συμπεφωνημένων. Πάντα ταύτα αναφορικά με τη νέα μας διαπραγμάτευση είναι και αποτυπωμένα σε σχετικές ηλεκτρονικές επικοινωνίες».
Έτσι λοιπόν μετά την ανακοίνωση –απάντηση του CO της εταιρείας είναι σαφές ότι ο ΣΚΑΪ έχει να διαχειριστεί ένα ακόμα «μέτωπο» και για ακόμα μία φορά πλήττεται η εικόνα του τηλεοπτικού σταθμού…!