Δευτέρα, 2 Δεκ.
12oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Η ανακοίνωση για την «πρώτη αγορά» του EPSILON

Η ανακοίνωση για την «πρώτη αγορά» του EPSILON

Πολλές αλλαγές ετοιμάζονται στον τηλεοπτικό σταθμό EPSILON μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος…!

Σύντομα μάλιστα θα πραγματοποιηθεί μία σημαντική αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα του σταθμού καθώς πριν από λίγες ημέρες οριστικοποιήθηκε η συμφωνία και έτσι επίσημα πλέον ανακοινώνουν το νέο απόκτημά τους, το οποίο είναι και η «πρώτη αγορά», όπως τονίζει ο γενικός διευθυντής του EPSILON, Ed Hall.

Ο λόγος για το «Love Is Blind» που όπως πρώτα αναφέραμε στο Newsit.gr απέκτησε το EPSILON και που όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση

“Το απόλυτο dating show, Love Ιs Blind, μία επινόηση της ισραηλινής εταιρείας παραγωγής Abot Hameiri, μέλους του ομίλου FremantleMedia, κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα. Και θα σας κάνει να ξεχάσετε όλα όσα νομίζατε ότι γνωρίζατε για τα ραντεβού στα τυφλά!

Το Love Is Blind αποδεικνύει πως όταν ψάχνεις για αγάπη δεν είναι το παν η εμφάνιση! 

Ένα κορίτσι αναζητεί τον έρωτα. Το Love Is Blind της κλείνει τρία ραντεβού την ίδια μέρα! Υπάρχει, όμως, μια μικρή λεπτομέρεια: δεν θα μπορέσει να δει τα πρόσωπα των μνηστήρων πριν επιλέξει τον εκλεκτό της!

Με τη χρήση της τελευταίας 4G τεχνολογίας, τρεις άνδρες ζουν και κυκλοφορούν φορώντας πάνω τους από μία κάμερα. 

Το κορίτσι τους παρακολουθεί από προνομιακή θέση! Μπορεί να τους μιλήσει και να τους γνωρίσει μέσα από την καθημερινότητά τους και να ξεχωρίσει την πιο ενδιαφέρουσα προσωπικότητα.

Βλέποντας τα πάντα μέσα από τις κάμερες: από το τι τρώνε για πρωινό μέχρι το πώς περνάνε μια μέρα στη δουλειά τους και τι κάνουν με τους φίλους και τις οικογένειές τους. Αποκτά έτσι μία εικόνα για όλες τις πτυχές της ζωής τους.

Έπειτα από μία μέρα έντονου virtual dating, έρχεται η ώρα της απόφασης για την εργένισσά μας. Και αφού κάνει την επιλογή της, τότε μπαίνουν σε ένα δωμάτιο οι τρεις υποψήφιοι και βλέπουν για πρώτη φορά ο ένας τον άλλον!

Ποιος από τους τρεις θα είναι ο τυχερός; Διάλεξε σωστά;

Ο εκλεκτός της αποκαλύπτεται και κάνει ένα βήμα μπροστά. Θα είναι, όμως, όπως τον φανταζόταν και τον ήθελε; Θα νιώσουν τον έρωτα με την πρώτη ματιά; Ή μήπως το ραντεβού στα τυφλά θα τελειώσει με απογοήτευση και θα καταλήξει σε καταστροφή;

To Love Is Blind ΕΡΧΕΤΑΙ στο EPSILON για να σας δείξει τη σύγχρονη πλευρά του dating! 

O γενικός διευθυντής του EPSILON, Ed Hall, σχολιάζει για το νέο format που ετοιμάζεται να βγει στον αέρα του καναλιού: «Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την πρώτη αγορά προγράμματος υπό τη νέα ιδιοκτησία μας, εδώ στο EPSILON TV. Το νέο τμήμα παραγωγής μας παρουσιάζει την πρώτη παραγωγή του, ένα δυναμικό, διαδραστικό και νεανικό format που αποτελεί την τεχνολογική εξέλιξη του παραδοσιακού dating show. Το Love Is Blind είναι μία παραγωγή που θα εισάγει στην ελληνική τηλεόραση καινοτόμα στοιχεία και θα χρησιμοποιήσει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά. Για να μας υπενθυμίσει ότι ο χαρακτήρας και η φιλία είναι πιο σημαντικά και ότι η εμφάνιση δεν μετράει τελικά τόσο πολύ! Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τη χαρά μου για την έναρξη της συνεργασίας μας με τη δημιουργό του Love Is Blind, τη FremantleMedia. Μία ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της ψυχαγωγίας παγκοσμίως το όνομα της οποίας εγγυάται τα πρωτοποριακά ποιοτικά χαρακτηριστικά κάθε project. Υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά στο Epsilon TV το απόλυτο dating show, το Love Is Blind».

Η Anahita Kheder, SVP Middle East, Africa & South Eastern Europe της FremantleMedia International, αναφέρει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με το γεγονός ότι το EPSILON TV επέλεξε το format μας για την πρώτη επένδυσή του σε πρόγραμμα σε αυτή τη συναρπαστική φάση αναδιαμόρφωσης του καναλιού. Το Love Is Blind, το οποίο επινοήθηκε από την ισραηλινή εταιρεία παραγωγής μας Abot Hameiri, έχει μία πραγματικά πρωτοποριακή προσέγγιση στα dating shows. Ανυπομονώ να απολαύσει το ελληνικό κοινό αυτό το ψυχαγωγικό, αυθεντικό και διασκεδαστικό σόου»”.

Όπως είχα αναφέρει και στο προηγούμενο κείμενο το πρωτότυπο αυτό format προβάλλεται με επιτυχία σε πολλές χώρες κυρίως με τον τίτλο «Hear me. Loveme. See me», αλλά τα στελέχη του EPSILON επέλεξαν να κάνει πρεμιέρα στη χώρα μας ως «Love Is Blind», πιστεύοντας ότι θα κερδίσει και τους έλληνες τηλεθεατές…!

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις