Στα 60 χρόνια της λειτουργίας του ο ΟΠΑΠ πέτυχε να δημιουργήσει το πιο δυναμικό δίκτυο λιανικής σε όλη τη χώρα με περισσότερα από 4.000 σημεία πώλησης. Από πέρυσι έχουν ξεκινήσει επίσης σημαντικές επενδύσεις στα πρακτορεία. Στο επίκεντρο μπαίνει το ίδιο το πρακτορείο, η εμπειρία σε αυτό και τα παιχνίδια που προσφέρει και η ανάπτυξη του δικτύου γίνεται με βάση εμπορικά και τεχνοκρατικά κριτήρια, ακολουθώντας τις ανάγκες της αγοράς.
Από «προπατζίδικο» σε τοπικό προορισμό ψυχαγωγίας
Τους τελευταίους μήνες είναι αισθητός ο νέος αέρας της εμπειρίας που προσφέρουν τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ με το γνωστό σλόγκαν «ζήσε το παιχνίδι». Το νέο, αναβαθμισμένο πρακτορείο, δικαιωματικά οι άνθρωποι του ΟΠΑΠ το χαρακτηρίζουν ως τοπικό προορισμό ψυχαγωγίας, καθώς έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές. Έχουν αναβαθμιστεί υπάρχοντα παιχνίδια, σε νέες οθόνες είναι διαθέσιμα όλα τα στατιστικά για να ενημερώνονται καλύτερα και άμεσα οι παίκτες και λειτουργούν σε πολλά πρακτορεία συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs). Επίσης με ταχείς ρυθμούς μπαίνουν σε λειτουργία τα νέα παιγνιομηχανήματα VLTs και μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει από τους παίκτες στα virtual προϊόντα αθλητικού στοιχηματισμού που προσφέρονται σε όλο το δίκτυο. Ταυτόχρονα παρέχονται στοιχηματικές επιλογές για ιππόδρομο σε Ελλάδα, Κύπρο αλλά και Γαλλία, Αγγλία και Νότια Αφρική, και μάλιστα είναι σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα για “live” στοιχηματισμό στο Πάμε Στοίχημα και άλλα πολλά παιχνίδια στοιχηματισμού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΟΠΑΠ τη χρονιά που μας πέρασε επένδυσε σε πληροφοριακά συστήματα, εξοπλισμό πρακτορείων, συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs), παιγνιομηχανήματα VLTs και virtual προϊόντα αθλητικού στοιχηματισμού.