Τουλάχιστον για την ώρα, η γκάμα περιλαμβάνει δύο επιλογές κινητήρα τις οποίες γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενιά. Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο 1.600άρη που αποδίδει 115 PS και 15,9 kgm, καθώς και τον ντίζελ 1.5 dCi, με ισχύ που φτάνει τους 110 PS και 26,5 kgm ροπή. Η τελευταία περιορίζεται στα 25,5 kgm στην περίπτωση που το κιβώτιο είναι το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC, μια επιλογή που υπάρχει μόνο για τον 1.5 dCi.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr