Η φήμη του συγκεκριμένου ποδοσφαιριστή αντισταθμίζει τις οπτικές και φωνητικές ομοιότητες μεταξύ του σήματός του και του σήματος «MASSI» της ισπανικής εταιρίας, αναφέρει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Το Δικαστήριο εκτιμά ότι «σημαντικό τμήμα του κοινού θα συσχετίζει τον όρο «messi» με το όνομα του διάσημου ποδοσφαιριστή και επομένως θα αντιλαμβάνεται τον όρο «massi» ως εννοιολογικώς διαφορετικό». «Ο βαθμός ομοιότητας μεταξύ των σημάτων δεν είναι αρκούντως υψηλός ώστε να δύναται να κριθεί ότι το ενδιαφερόμενο κοινό ενδέχεται να θεωρήσει τα επίμαχα προϊόντα ως προερχόμενα από την ίδια επιχείρηση ή από επιχειρήσεις οικονομικώς συνδεδεμένες» καταλήγει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.