Bplus

Φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ: Η εταιρία που “κέρδισε” την κρίση και δίνει όραμα για το αύριο της Ελλάδας

Οι αριθμοί "λένε" πάντα την αλήθεια. Και αυτό ισχύει για την ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ. Μια εταιρία που αποδεδειγμένα δεν άφησε την κρίση να τη νικήσει. Νίκησε εκείνη την κρίση.

Αύξησε τις πωλήσεις της, πρωταγωνιστεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό και το σημαντικότερο όχι μόνο δεν έκανε μειώσεις, δεν έκανε απολύσεις, αντίθετα κάνει νέες προσλήψεις!

Η εταιρία ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2018, με μερίδιο αγοράς 23,1 σε όγκο ως αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί, των προωθητικών ενεργειών καθώς και σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, κοινωνική δραστηριότητα, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ πρωταγωνιστεί στην εγχώρια αγορά, στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού ενώ δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στη διεθνή.

Για το 2017, τα έσοδά της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ανήλθαν σε 48,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 11,2% σε ποσοστό και 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία, από την προηγούμενη χρονιά.

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ αξιοποίησε αποτελεσματικά την υλοποίηση των νέων επενδύσεων ενώ σημείωσε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, αυξημένα κατά 30% σε ποσοστό και 2 εκατ. ευρώ σε αξία, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Λαμπρό μέλλον

Σε αυτόν τον άξονα αισιοδοξίας, επιμονής και απτών αποτελεσμάτων, η διοίκηση της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ προβλέπει για το 2018 διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 15%, με βάση νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Τα εξαιρετικά αυτά αποτελέσματα είναι μέρος της εταιρικής φιλοσοφίας της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, που έχει ως βασικό της μέλημα, τη δημιουργία αξίας για την κοινωνία μας, είτε αυτοί είναι οι καταναλωτές, οι προμηθευτές, οι επιχειρηματικοί εταίροι είτε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της εταιρίας.

Σύμμαχος σε αυτή την θετική πορεία είναι πάντα το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, που έχει την αμέριστη αγάπη και το σεβασμό της διοίκησης. Έμπρακτη απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι παρά το υφεσιακό περιβάλλον που βρίσκεται η χώρα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεν έχει προβεί σε καμία μείωση, τόσο στις αποδοχές, όσο και στον αριθμό των εργαζομένων της. Αντίθετα η εταιρεία έχει προχωρήσει σε νέες προσλήψεις, στηρίζοντας ουσιαστικά την ευρύτερη τοπική κοινωνία. Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ξεπερνούν σήμερα τους 350.

Στόχος της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, συνδέοντας το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, με την πρόοδο και την εξέλιξη.

Σε αυτή τη φιλοσοφία είναι η νέα καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ.

Δείτε το video και θα καταλάβετε…

Μια καμπάνια που λειτουργεί ως κίνητρο για τους νέους, δημιουργεί ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο. Το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αγκαλιάζει τους νέους που δημιουργούν ένα καλύτερο αύριο για την Ελλάδα μας! Ένα αύριο που θα μας κάνει όλους υπερήφανους.

Λίγα λόγια για το ΖΑΓΟΡΙ

Το φυσικό μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ με ισχυρό όραμα και αξίες έχει καταφέρει εδώ και 30 χρόνια να δημιουργήσει μια σχέση αγάπης με τους καταναλωτές. Και φυσικά να κερδίσει την προτίμησή τους. Έχει γίνει το Νο1 στη αγορά εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού.

Η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το brand ΖΑΓΟΡΙ, βασίζουν τη φιλοσοφία τους σε τρεις βασικούς πυλώνες: στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την υπευθυνότητα. Στόχος η δημιουργία αξίας για την κοινωνία, είτε αυτοί είναι εργαζόμενοι, καταναλωτές, προμηθευτές, επιχειρηματικοί εταίροι.

Στόχος της ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι, ακόμα και στις δύσκολες συγκυρίες, να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, συνδέοντας το ΖΑΓΟΡΙ, με την πρόοδο και την εξέλιξη.

Η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. φημίζεται για την κοινωνική της υπευθυνότητα. Ήταν περίπου το 2000 όταν η εταιρία επέλεξε να εντάξει στη στρατηγική της μια νέα φιλοσοφία: την αλληλεγγύη σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Ήταν μια συνειδητή επιλογή για την εταιρία. Και εξελίχθηκε, με όχημα το ΖΑΓΟΡΙ, σε ουσιαστικό έργο και προσφορά!

Με συνοδοιπόρους επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις το «ΖΑΓΟΡΙ» προσφέρει και στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο, την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό. Βραβεύτηκαν όλες οι καμπάνιες και το κοινωνικό έργο κάθε μίας. Η μάρκα έχει την ευαισθησία, το συναίσθημα, να αφουγκράζεται την ανάγκη και να συμμετέχει.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει την καμπάνια με την Action Aid για την παροχή πόσιμου νερού σε 40.000 ανθρώπους που δεν είχαν πρόσβαση -μέχρι τότε- σε πόσιμο νερό ή ακόμη και την τελευταία επικοινωνία του brand που στόχο έχει να αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στο μυαλό και την καρδιά του κοινού χωρίς να είναι άλλη μια καμπάνια κοινωνικής ευθύνης.

Το Ζαγόρι δίπλα στο “αύριο” της Ελλάδας

Ως πρεσβευτής του καλού, και έχοντας το καλό μέσα του –το ίδιο το νερό- το ΖΑΓΟΡΙ αφιερώνει τη νέα του καμπάνια, σε ιστορίες νέων ανθρώπων που έχουν όραμα και εμπνέουν γιατί δεν παραιτούνται. Γιατί πιστεύουν στο καλό που έχουν μέσα τους.

Μια καμπάνια που δημιουργεί ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο και δείχνει τον δρόμο.

Παιδιά που αγωνίζονται για ένα καλύτερο αύριο. Παιδιά που διακρίνονται με ό,τι καταπιάνουν. Στο πρόσωπό τους μπορεί κανείς να δει ένα καλύτερο αύριο.

Στα παιδιά αυτά είναι αφιερωμένη η νέα διαφημιστική καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ. Το μήνυμα, τα λέει όλα: «Το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις».

– Είναι ο 18χρονος Αλέξανδρος Σκορίλας 18 ετών, επικεφαλής Εθνικής Ομάδας Tennis Νέων Ανδρών.

– Ο 22χρονος Χάρης Ιωάννου, Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας.

– Ο μόλις 5,5 ετών Στέλιος Κερασίδης, βραβευμένος σε τρεις παγκόσμιους και δυο πανελλήνιους πιανιστικούς διαγωνισμούς

– Η 12χρονη Γλυκερία Σκάρκου, που κατέχει την 3η θέση στον ημιμαραθώνιο 5 χλμ. Αθήνας.

Γνωρίστε τους… πρωταγωνιστές

Bplus
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Bplus: Περισσότερα άρθρα