Ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, τόνισε πως «υπάρχουν πολλά ζητήματα» με τα οποία συμφωνεί, αλλά και άλλα «που απορρέουν από ελλιπή γνώση των θεμάτων», κάτι που ο ίδιος επισήμανε στους μαθητές.
«Τα παιδιά ήταν σε πλήρη σύγχυση.Μας αναγκάζετε να πάμε στα φροντιστήρια είπαν. Πρέπει τα παιδιά να σκεφτούν, να μην πηγαίνουν σε εύκολες λύσεις, καθώς σήμερα έχει μετασχηματιστεί ο τρόπος που ενημερώνονται, όπως όλοι, έχει μετασχηματιστεί ο γραπτός, έντυπος λόγος, κάτι που επηρεάζει το πώς διαβάζουμε, πώς σκεπτόμαστε, πόσο προσεκτικοί είμαστε όταν διαβάζουμε. Αυτές οι αλλαγές είναι πέραν καλού ή κακού, είναι συγκλονιστικές. Ο κόσμος δεν ενημερώνεται πια, ούτε από την τηλεόραση ούτε από τις εφημερίδες, μέρος της ενημέρωσης είναι πια οι εύκολες ατάκες. Αυτά δημιουργούν μία νέα κατάσταση. Φυσικά, οι κοινωνίες πάντα βρίσκουν τρόπους ισορροπίας, αλλά δεν έχει ακόμη βρεθεί ένας κώδικας δεοντολογίας» τόνισε ο κ. Γαβρόγλου.
Ακόμη ξεκαθάρισε πως σε καμία περίπτωση δεν ένοιωσε απειλούμενος απο τους μαθητές: «Πολλές φορές ο δημόσιος διάλογος γίνεται λίγο έντονος, από τη στιγμή, όμως, που δεν υπάρχει φυσική βία, εγώ δεν θεωρώ έναν υψηλό τόνο φωνής ως κάτι που εκβιάζει», είπε.
Ο κ. Γαβρόγλου υπογράμμισε ότι υπάρχει θέμα ουσίας και αυτό πρέπει να δούμε, την ώρα που πολλά ΜΜΕ δυστυχώς μένουν στην εικόνα, όπως με τις αναφορές σε δήθεν έλλειψη υπολογιστή στο γραφείο του υπουργού. «Εγώ μένω στα παιδιά, που εκφράζουν έναν θυμό και ένα αδιέξοδο. Αν διώξουμε τις εικόνες και τις ανοησίες που γράφονται, πρέπει να δούμε γιατί εκφράζουν θυμό με τον τρόπο που τον εκφράζουν» κατέληξε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ