Ωστόσο έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιο πρόγραμμα του καινούργιου τηλεοπτικού σταθμού αναδείχτηκε «νικητής» καταφέρνοντας να τραβήξει στη συχνότητα του OPEN τους περισσότερους τηλεθεατές. Αν κάποιοι θεωρήσουν ότι «νικητής» αναδείχτηκε ο… κλώνος του «Κάτι ψήνεται», δηλαδή το ριάλιτι «Κουζίνα για δύο» που… παρουσιάζει (?:?) η Αθηναΐς Νέγκα, κάνουν λάθος καθώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σημείωσε 5,4% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 8% στο δυναμικό κοινό.
Εντάξει… δεν φαντάζεστε τι είδαν οι περισσότεροι τηλεθεατές. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen την υψηλότερη τηλεθέαση σημείωσε η αμερικάνικη αστυνομική σειρά «Criminal Minds» με 21,1% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 20,1% στο δυναμικό κοινό που προβλήθηκε… beyond του βασικού καινούργιου προγράμματος του σταθμού, μετά τη μία το ξημέρωμα.
Φαίνεται λοιπόν –κι είναι λογικό- περισσότεροι τηλεθεατές να επιλέξουν «beyond tv» την αμερικάνικη σειρά κι όχι πχ τον κάκιστο… κλώνο «Κουζίνα για δύο». Βέβαια τα στελέχη του σταθμού πρέπει να έχουν υπομονή για το «χτίσιμο» αρκεί επιλογές τους να μην εξαντλήσουν την υπομονή των τηλεθεατών με προγράμματα που είναι μόνο για… δύο… τοις εκατό…!