Αυτό που για ακόμα έναν μήνα είναι εμφανές είναι ότι η τηλεθέαση έχει μοιραστεί με αποτέλεσμα όλοι… ή πιο σωστά, σχεδόν όλοι, να διαγράφουν κοντινές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης. Για ακόμα έναν μήνα πάντως ο ΣΚΑΪ βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης σημειώνοντας άνοδο στα ποσοστά του, ενώ ακολούθησε ο ALPHA με τρίτο στην κατάταξη τον ΑΝΤ1 και τέταρτο το STAR.
Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Οκτώβριο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο.
Αξιοσημείωτο είναι πως ενώ οι προαναφερόμενοι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί (ΣΚΑΪ, ALPHA, ΑΝΤ1, STAR) σημείωσαν άνοδο στους μέσους όρους τηλεθέασής τους τον καινούργιο τηλεοπτικό σταθμό, το OPEN, το είδαν λιγότεροι τηλεθεατές από αυτούς που παρακολουθούσαν το EPSILON.
Βέβαια, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Nielsen αξίζει να αναφέρω ότι το διάστημα 1η Οκτωβρίου με 23 Οκτωβρίου που στον αέρα ήταν το EPSILON με «κονσέρβα» πρόγραμμα σημείωσε 6,1% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 7,3% στο δυναμικό κοινό, ενώ το OPEN από τις 24 Οκτωβρίου -που έκανε επίσημο opening με το καινούργιο πρόγραμμά του- έως το τέλος του μήνα ανέβασε μεν ελάχιστα το μέσο όρο στο γενικό σύνολο σημειώνοντας 6,4% μέσο όρο αλλά έπεσε στο δυναμικό κοινό σημειώνοντας 6,7% μέσο όρο. Όπως είναι λοιπόν φανερό οι τηλεθεατές δεν βρήκαν ενδιαφέρον στο «beyond tv» που υποστηρίζει ότι προσφέρει ο καινούργιος τηλεοπτικός σταθμός και αν δεν αλλάξουν… πολλά που πρέπει να αλλάξουν τότε οι τηλεθεατές θα συνεχίσουν να είναι beyond του τηλεοπτικού σταθμού…!