Η νέα αυτή ρύθμιση θα έχει άμεση εφαρμογή και έτσι θα ισχύσει από τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν, την επόμενη Κυριακή στην Αυστραλία.
Ωστόσο, υπάρχει μια προϋπόθεση για να πάρει ένας οδηγός αυτόν τον επιπλέον βαθμό: Θα πρέπει να τερματίσει μέσα στους δέκα πρώτους. Αν δηλαδή κάποιος οδηγός κάνει τον ταχύτερο γύρο αλλά τερματίσει 11ος ή πιο πίσω, τότε αυτός δεν παίρνει τον έξτρα βαθμό. Αυτή η προϋπόθεση, δίνει το κίνητρο σε οδηγούς να «πολεμήσουν» για να μπουν μέσα στη δεκάδα.
Το σίγουρο είναι πως αυτή η ρύθμιση θα μπορέσει ίσως υπό προϋποθέσεις να αποβεί ακόμη και καθοριστική για την κατάκτηση του τίτλου.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η F1 προσέφερε αυτόν τον έξτρα βαθμό. Η ρύθμιση για τον ταχύτερο γύρο ίσχυσε στον πρώτο αγώνα παγκόσμιου πρωταθλήματος και παρέμεινε μέχρι το τέλος της σεζόν του 1959. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, όταν οι χρόνοι γύρου μετριόταν σε ένα μόνο δεκαδικό ψηφίο, ο βαθμός για τον ταχύτερο γύρο μοιράστηκε μεταξύ οδηγών σε τέσσερις περιπτώσεις, συμπεριλαμβανομένου και του Grand Prix του Ηνωμένου Βασιλείου το 1954, όταν επτά οδηγοί έκαναν τον ίδιο χρόνο και ο καθένας πήρε από το 1/7 του βαθμού.