Κόσμος

Μειώθηκαν τα θανατηφόρα τροχαία στην ΕΕ αλλά παραμένουν σε υψηλά επίπεδα

Λιγότερα ήταν τα θύματα από τα τροχαία στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2018 σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Αυτό ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με βάση τα στοιχεία του 2018 για τα τροχαία όμως η Επιτροπή σημειώνει πως χρειάζεται ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση.

Όσον αφορά τα τροχαία στην Ελλάδα το 2018 καταγράφηκαν 64 θάνατοι από τροχαίο ανά εκατομμύριο κατοίκων σε σχέση με 68/εκατ. το 2017 και 113/εκατ. το 2010.

Οι χώρες με το υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ήταν η Ρουμανία (96/εκατ.), η Βουλγαρία (88/εκατ.), η Λεττονία (78/εκατ.) και η Κροατία (77/εκατ.). Ακολουθούν η Πολωνία (76/εκατ.) και στην ίδια θέση η Ουγγαρία και η Ελλάδα (64/εκατ).

Αντίθετα οι χώρες της ΕΕ με τα καλύτερα αποτελέσματα στην οδική ασφάλεια το 2018 ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο (28 θανάτους/ εκατομμύριο κάτοικοι), η Δανία (30/εκατ.), η Ιρλανδία (31/εκατ.) και η Σουηδία (32/εκατ.).

Οι χώρες με τη μεγαλύτερη μείωση από θανάτους σε τροχαία από το 2017 έως το 2018 ήταν η Σλοβενία (-13%), η Λιθουανία (-11%), η Βουλγαρία (-9%) και η Σλοβακία και η Κύπρος (και στις δύο -8%). Στην Ελλάδα οι θάνατοι μειώθηκαν κατά 6% σε σχέση με το 2017 και κατά 45% σε σχέση με το 2010.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ συνολικά στην ΕΕ το 2018 σημειώθηκαν περίπου 25.100 θάνατοι σε οδικά ατυχήματα. Πρόκειται για μείωση 21% σε σύγκριση με το 2010 και 1% σε σύγκριση με το 2017. Σύμφωνα με την Επιτροπή, με μέσο όρο 49 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων, επιβεβαιώνεται ότι οι ευρωπαϊκοί δρόμοι είναι μακράν οι ασφαλέστεροι στον κόσμο. Ωστόσο, σημειώνεται στην ανακοίνωση της Επιτροπής, ότι η ΕΕ δεν βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει τον στόχο μείωσης κατά το ήμισυ του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα μέχρι το 2020.

«Ενώ φυσικά χαιρετίζω οποιαδήποτε μείωση των αριθμών θανάτων από τροχαία ατυχήματα, ακόμη και ένας θάνατος του δρόμου είναι απαράδεκτος. Έχουμε κάνει επίπονες και φιλόδοξες προσπάθειες προκειμένου να ενισχύσουμε την οδική ασφάλεια, υιοθετώντας ένα στρατηγικό σχέδιο δράσης, συγκεκριμένες δράσεις για την ασφάλεια οχημάτων και υποδομών, καθώς και ένα πλαίσιο πολιτικής για την επόμενη δεκαετία», δήλωσε σήμερα η αρμόδια επίτροπος για τις Μεταφορές, Βιολέτα Μπουλτς, σημειώνοντας ότι η ΕΕ συνεχίζει να εργάζεται “Όραμα Μηδέν”, δηλαδή τους μηδενικούς θανάτους μέχρι το 2050.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Το «ιδιαίτερο» και πολυτελές τελευταίο γεύμα θανατοποινίτη που εκτελέστηκε με τουφέκι στη Νότια Καρολίνα
Ο Μαχντί κλήθηκε να επιλέξει τον τρόπο θανάτωσής του ανάμεσα στην ηλεκτρική καρέκλα, τη θανατηφόρα ένεση και το εκτελεστικό απόσπασμα, και επέλεξε «την λιγότερο επίπονη μέθοδο εκτέλεσης»
Ο Mikal Mahdi
Ο Ντόναλντ Τραμπ ψάχνει συμμάχους στον εμπορικό πόλεμο με την Κίνα - Ανάλυση του CNN
«Για τον Αμερικανό πρόεδρο, η προσπάθεια να διαμορφώσει ένα αξιόπιστο διεθνές μέτωπο ενάντια στο Πεκίνο ίσως αποδειχθεί η πιο δύσκολη αποστολή της δεύτερης θητείας του» τονίζει το αμερικανικό δίκτυο
Ο Ντόναλντ Τραμπ σε υπουργικό συμβούλιο στον Λευκό Οίκο 2
4 τραυματίες από την επίθεση ρωσικών drones στο Κίεβο και σε άλλες περιοχές - Οι Ουκρανοί λένε ότι κατέρριψαν 56
Θραύσματα από drone προκάλεσαν επίσης ζημιές σε μια κατοικία και σε αρκετά κτίρια, με αποτέλεσμα να ξεσπάσουν πυρκαγιές σε διαφορετικά τμήματα της ουκρανικής πρωτεύουσας
Επίθεση ρωσικών drones στο Κίεβο
Αμερικανός αξιωματούχος: Η μεταπολεμική Ουκρανία θα μπορούσε να μοιάζει με το Βερολίνο μετά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο – Αντί για τείχος, ο Δνείπερος
Το σενάριο διαίρεσης της Ουκρανίας έχει πέσει στο τραπέζι στο πλαίσιο μιας πιθανής ειρηνευτικής συμφωνίας σύμφωνα με τους «Times» που φιλοξενούν συνέντευξη του Αμερικανού απεσταλμένου Κιθ Κέλογκ
Στρατιώτες των Συμμάχων μπροστά στο μνημείο του Σοβιετικού Στρατιώτη στο μεταπολεμικό Βερολίνο τον Νοέμβριο του 1945