Ελλάδα

Αυτό είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό λεωφορείο στην Ελλάδα [pics]

Το ηλεκτρικό λεωφορείο BYD παρουσιάστηκε στην Ελλάδα, για πρώτη φορά, σήμερα, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο από την εταιρεία «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ».

Πρόκειται για ένα 100% ηλεκτρικό λεωφορείο, 8,7 μέτρων, με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το οποίο κινείται αθόρυβα και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 58 επιβατών, από τους οποίους οι 22 είναι καθήμενοι.

«Για πρώτη φορά είναι πραγματικότητα πλέον ένα ηλεκτρικό λεωφορείο στην Αθήνα. Με σταδιακά βήματα οφείλουμε και πρέπει να βάλουμε την ηλεκτροκίνηση κυρίως στα αστικά κέντρα των πόλεων. Είμαστε στην τελική φάση της υπογραφής της απόφασης για τα σημεία φόρτισης», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνος Βούρδας.ilektriko leoforeio

Με αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των τροχών με ισχύ 180 (2Χ90) kW (250 ίπποι), ροπή 350 Nm άμεσα διαθέσιμη από το ξεκίνημα του λεωφορείου και με μόνο δύο ώρες χρόνο φόρτισης μπαταριών, το αστικό ηλεκτρικό BYD έχει τη δυνατότητα να καλύψει μέχρι και περίπου 200 χιλιόμετρα χωρίς επαναφόρτιση.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ», «για τους ειδικούς των αστικών συγκοινωνιών πρόκειται για ένα σπουδαίο τεχνικό πλεονέκτημα, καθώς το λεωφορείο, μετά από μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα στο αμαξοστάσιο, έχει τη δυνατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων μιας ολόκληρης βάρδιας, απαλλάσσοντας έτσι τον συγκοινωνιακό φορέα από την εγκατάσταση έξτρα φορτιστών στις αφετηρίες ή σε άλλα σημεία για την επαναφόρτιση των μπαταριών, μια υποδομή που αυξάνει σημαντικά το κόστος λειτουργίας του στόλου. Το “αναγεννητικό” σύστημα των φρένων μετατρέπει ένα μέρος της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική, την οποία αποθηκεύει στις μπαταρίες συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση της ακτίνας λειτουργίας του λεωφορείου».

“Πιο επικερδή λεωφορεία”

«Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ πιο επικερδή από τα υπόλοιπα, καθώς η συντήρηση τους είναι πιο φθηνή και πιο χαμηλή από τη συντήρηση της μηχανής καύσης και επιπλέον το κόστος του ηλεκτρισμού και των επαναφορτίσεων είναι πολύ πιο χαμηλό από το κόστος του πετρελαίου», επισήμανε ο αντιπρόεδρος της BYD Europe, Χαβιέρ Κόντιτζοχ.

Η BYD «εισέβαλε» στην Ευρώπη επενδύοντας εκατοντάδες εκατομμυρί ευρώ στην ανέγερση τριών εργοστασίων, πέραν των τριάντα που, ήδη, λειτουργούν στην Ασία και την Αμερική. Μέχρι στιγμής μετρά 50.000 παραδόσεις BYD ηλεκτρικών λεωφορείων σε όλο τον κόσμο. Αιχμή του δόρατος η τεχνογνωσία της στην κατασκευή μπαταριών σιδήρου-φωσφορικού (iron – phosphate), οι οποίες αυξάνουν την ακτίνα λειτουργίας του οχήματος, ενώ οι ίδιες έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.

Ενθουσιασμένος… ο Στέφανος Μάνος

Στην παρουσίαση ήταν και ο πρόεδρος της “Δράσης” και πρώην υπουργός Οικονομικών Στέφανος Μάνος, ο οποίος μπήκε στο λεωφορείο και έδειξε ενθουσιασμένος από την νέα τεχνολογία!

ilektriko leoforeio ilektriko leoforeio ilektriko leoforeio

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: IN TIME

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Η τελευταία φορά που ο Πάπας Φραγκίσκος επισκέφθηκε την Ελλάδα: Το μήνυμα για τους μετανάστες και το «Πιστεύω» που είπε στα ελληνικά
Ήταν Δεκέμβριος του 2021 όταν ο Πάπας Φραγκίσκος πραγματοποίησε τη δεύτερη και εν τέλει την τελευταία επίσκεψή του στην Ελλάδα. Τότε...
Ο Πάπας Φραγκίσκος στην Ελλάδα
BBC: Ποιους κινδύνους κρύβει το ηφαίστειο της Σαντορίνης και τι θα μπορούσε να συμβεί σε περίπτωση έκρηξής του
Ομάδα του BBC βρέθηκε στο ερευνητικό σκάφος Discovery μαζί με 23 επιστήμονες που εξερευνούν τον υποθαλάσσιο κρατήρα της Σαντορίνης, αλλά και το γειτονικό ηφαίστειο του Κολούμπο
Το νησί της Σαντορίνης