Σύμφωνα με την έκθεση για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα το 2018, τον περασμένο χρόνο οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις ξεπέρασαν τα 9 τρισεκ. γιουάν και οι online πληρωμές τα 200 τρισεκ. γιουάν.
Πέρυσι, παραδόθηκαν πάνω από 50 δισεκ. πακέτα. Ο συνολικός όγκος εισαγωγών και εξαγωγών του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε την ίδια περίοδο στα 134,7 δισεκ. γιουάν.
Έως τα τέλη του περασμένου έτους, ο αριθμός των ανθρώπων που εργάζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο έφθασε τα 47 εκατ., σύμφωνα με την έκθεση.