Μικροπροβλήματα υπάρχουν σε ορισμένες περιπτώσεις, λόγω υψομετρικής θέσης ή ιδιαίτερης δικτύωσης να μην έχει φτάσει το νερό, αλλά και εκεί πρόκειται να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης ενημερώνει ότι αν κάποιος καταναλωτής έχει πρόβλημα υδροδότησης μπορεί να καλεί στο 11124, να δηλώνει το πρόβλημα προκειμένου να επιληφθεί συνεργείο.
Στην είσοδο της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Νερού Θεσσαλονίκης το νερό είναι καλό πλέον, μετά το σοβαρό πρόβλημα που εμφανίστηκε προχθές στη διώρυγα προσαγωγής του Αλιάκμονα προς την ΕΕΝΘ.
Έως χθες το βράδυ, ομαλοποιήθηκε σταδιακά η υδροδότηση στη υτική πλευρά της πόλης, μέχρι αργά αποκαθίστατο στο Πανόραμα. Το Πανόραμα λόγω θέσης αντιμετωπίζει μεμονομένα προβλήματα υδροδότησης καθώς η στάθμες στις δεξαμενές είναι χαμηλές και παράλληλα παρατηρείται μεγάλη κατανάλωση.
Ως ένα σημείο η κατανάλωση είναι δικαιολογημένη ωστόσο συνίσταται λελογισμένη χρήση του διαθέσιμου νερού προκειμένου να φτάσει σε όλες τις βρύσες
Εφόσον δεν ανεβαίνει η στάθμη σε κάποια δεξαμενή είναι φυσικό η περιοχή αυτή να αργήσει να πάρει το νερό που χρειάζεται επισημαίνεται από την διεύθυνση Ύδρευσης.
Σημειώνεται, ότι ερευνώνται τα αίτια της ρύπανσης. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Εταιρείας, από χθες «η ΕΥΑΘ έχει καταθέσει μηνυτήρια αναφορά στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, με κοινοποίηση στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση» και διενεργούνται αυτοψίες από προσωπικό της εταιρείας κατά μήκος του Αλιάκμονα, συνοδεία του Τμήματος
Περιβαλλοντικής Προστασίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης και με τη συνεργασία της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας, προκειμένου να εντοπιστεί η αιτία της ρύπανσης».