Θέτοντας ως όριο μήκους τα 4,4 m, το crossover που προέκυψε είναι λίγο πιο μικρό από το Mazda3 (4,46 m), με το οποίο μοιράζεται τη νέα πλατφόρμα Skyactiv-Vehicle Architecture. Η σιλουέτα του είναι αντίστοιχα δυναμική, χωρίς ακμές, αλλά με επιφάνειες διαμορφωμένες στο χέρι που παίζουν έξυπνα με τις αντανακλάσεις και τις σκιές. Οι αναλογίες του παραπέμπουν σε χάτσμπακ, με τη διαφοροποίηση να επιτυγχάνεται χάρη στα φαρδιά τμήματα από μαύρο πλαστικό στα χαμηλότερα μέρη του αμαξώματος. Μία ακόμη διαφορά σε σχέση με το 3 είναι οι λεπτότερες πίσω κολόνες και το μεγαλύτερο πίσω παρμπρίζ, που βελτιώνουν την ορατότητα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ