Στα μάτια ενός μη μυημένου, λοιπόν, το Clio τη 5ης γενιάς δείχνει σαν απλό facelift του προηγούμενου μοντέλου. Όμως είναι ολοκαίνουργιο. Από τα θεμέλια, αφού βασίζεται σε μια νέα και πρωτοεμφανιζόμενη πλατφόρμα, την προσαρμόσιμη CMF-B. Κάθε κομμάτι του αμαξώματος είναι καινούργιο. Και το βασικό πλαίσιο είναι 22 kg ελαφρύτερο από πριν. Αλλά κι από κάτω, υποπλαίσια, αναρτήσεις και κινητήρες είναι όλα νέα.
Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Renault Clio 1.0 TCe 100 [pics]
Μια ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Κλισέ, αλλά ισχύει. Παντού. Γι’ αυτό κάθε νέο VW Golf μοιάζει με το προηγούμενο. Λογικό λοιπόν που η Renault ακολούθησε την ίδια φιλοσοφία στη σχεδίαση του Clio V, αφού το Clio IV είναι δεύτερο σε πωλήσεις στην Ευρώπη μετά το Golf και πρώτο στα σουπερμίνι εδώ και χρόνια.
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Δοκιμές: Περισσότερα άρθρα
Το Peugeot 3008 όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά τo 2008, πράγματι προκάλεσε έκπληξη με την εμφάνισή του, σε βαθμό που να το οδηγήσει στην κορυφή...
Σπορτίφ, καλοστημένο, οικονομικό, σβέλτο και μπορεί να πάρει τα βουνά
Προικισμένο σε χαρακτηριστικά, υβριδικό, καλοστημένο και άνετο
Το Volkswagen Golf παραμένει leader στην κατηγορία των μικρομεσαίων όσα χρόνια και όσες γενιές κι αν περάσουν
Πόσο καλή είναι η πρώτη ηλεκτρική Alfa
Η BMW ανατρέπει τα δεδομένα, αφού με την 120 δε χρειάζεται να χρυσοπληρώσεις για να αποκτήσεις ένα premium αυτοκίνητο
Σπορτίφ σε εμφάνιση, με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης και καλό εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης
Το Skoda Kamiq είναι ένα αξιόπιστο B-SUV που φέρνει εις πέρας οτιδήποτε του ζητηθεί