Δευτέρα, 25 Νοε.
14oC Αθήνα

ALUMIL – 30 χρόνια: Την έξοδο από την κρίση σηματοδοτεί το 2019

ALUMIL – 30 χρόνια: Την έξοδο από την κρίση σηματοδοτεί το 2019
ALUMIL

Όπως εκτιμά η οικογένεια Μυλωνά, σύντομα τα λειτουργικά προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κέρδη της ALUMIL, θα ξεπεράσουν τα 30 εκατ. ευρώ, όταν στα χρόνια της βαθιάς ύφεσης, το 2014, είχαν αγγίξει τα 5 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, η διοίκηση της ALUMIL εκτιμά, ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας που φέτος συμπληρώνει 30 χρόνια, θα ξεπεράσει τα 240 εκατ. ευρώ.

Έχοντας διαμορφώσει ένα πολυεθνικό χαρακτήρα, η ALUMIL, που δραστηριοποιείται στον τομέα των αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου και της διέλασης αλουμινίου, διαθέτει 32 θυγατρικές σε όλον τον κόσμο, 12 εργοστάσια παραγωγής σε έξι χώρες και 2.200 εργαζομένους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Την επέτειο 30 χρόνων λειτουργίας, η οικογένεια Μυλωνά γιόρτασε σε ειδική εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.

Εκεί ο επικεφαλής Γιώργος Μυλωνάς, αναφέρθηκε στην νέα γενιά της οικογένειας, που πλέον έχει αναλάβει τα σκήπτρα της εταιρείας, λέγοντας ότι:

“Μέσα από ένα σύγχρονο μοντέλο εταιρικής διακυβέρνησης, η νέα γενιά, φιλοδοξεί να οδηγήσει την εταιρεία σε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες”.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γ. Μυλωνάς παρουσίασε την πορεία της ALUMIL από την ίδρυσή της έως σήμερα κι εστίασε την ομιλία του στις πέντε πιο χαρακτηριστικές φάσεις λέγοντας ότι:

“Τα Χρόνια της Νιότης, (1989 – 1998), ήταν η περίοδος στην οποία μπήκαν τα πρώτα θεμέλια για την δυναμική πορεία της εταιρείας, με όραμα να γίνει ηγέτης στον τομέα των αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου.

Ακολούθησαν τα Χρόνια της Παγκοσμιοποίησης (1999 – 2008), περίοδος που ξεκίνησε το άνοιγμα της εταιρείας στις διεθνείς αγορές με την ίδρυση εμπορικών και παραγωγικών θυγατρικών σε όλο τον κόσμο, κι αφετηρία την Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στη συνέχεια, ακολούθησαν τα Χρόνια της Οργής, καθώς η περίοδος 2009 – 2015, έφερε την εταιρεία αντιμέτωπη με μία πρωτόγνωρη πτώση πωλήσεων και τον κατακρημνισμένο κλάδο της οικοδομής.

Όμως, με πείσμα και ψυχή, τόσο της διοίκησης όσο και των εργαζόμενων της εταιρείας, η λύση βρέθηκε μέσα από την επιτυχημένη ανασύνταξή της και την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας.

Έτσι, η περίοδος 2015 με 2019 χαρακτηρίστηκε από την μεγάλη έμφαση που δόθηκε στο λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων, στην κατοχύρωση διεθνών ευρεσιτεχνιών και την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, διεισδύοντας παράλληλα σε όλες τις αγορές του εξωτερικού”, κατέληξε ο Γιώργος Μυλωνάς.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις