Ήδη, άλλωστε, όπως αποκαλύπτει στη συνέντευξή του στο newsit.gr ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, από τους πρώτους μήνες του επόμενου έτους θα λειτουργήσει πιλοτικά το “gov.gr”, το οποίο θ’ αποτελέσει το διαδικτυακό σημείο αναφοράς για τις συναλλαγές των πολιτών με το Δημόσιο και θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες δυνατότητες όσο θα προχωρεί η διαλειτουργικότητα των συστημάτων του Δημοσίου και η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του που χαρακτηρίζει ως βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης.
Έως το τέλος του έτους, εξάλλου, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα έχει παραδώσει πλήρως λειτουργικό στη δικαιοδοσία της Πολιτικής Προστασίας το «112» για τις έκτακτες ανάγκες και την πρόληψη από φυσικές καταστροφές, ενώ ήδη έχουν αρχίσει να γίνονται συγκεκριμένα βήματα ενοποίησης των μητρώων του Δημοσίου που απαλλάσσουν τους πολίτες από άσκοπες επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες (π.χ. η διασύνδεση του δημοτολογίου και του μητρώου αστικής κατάστασης με αυτό των ΔΟΥ).
Παράλληλα, επίσης έως το τέλος του έτους, θα υπάρξουν νεότερα από το μέτωπο των χρεώσεων στην κινητή τηλεφωνία και όπως λέει ο κ. Πιερρακάκης οι εταιρείες ήδη έχουν εκδηλώσει την πρόθεση να κάνουν πράξη αυτό που ζήτησε ο πρωθυπουργός, αλλά και ο ίδιος: τη μείωση της επιβάρυνσης των συνδρομητών ειδικά για τη χρέωση δεδομένων.
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης προαναγγέλλει, τέλος, εξίσου θετικές εξελίξεις αναφορικά με σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας και της πληροφορικής, καθώς υπάρχει ενδιαφέρον κι έχουν γίνει επαφές για επενδυτικά project από μεγάλες εταιρείες. Ξεκαθαρίζει, ωστόσο, ότι η Ελλάδα έχει μεν απεριόριστες δυνατότητες και ικανό έμψυχο δυναμικό, αλλά δεν μπορεί να γίνει «Silicon Valley της Ευρώπης», ακριβώς διότι πρέπει πρώτα να καλύψει το χαμένο έδαφος στον τομέα αυτό σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.