Δευτέρα, 25 Νοε.
12oC Αθήνα

Γερουλάνος για στολισμό Β.Σοφίας: «Σαν να βγάλεις τους εύζωνες με ροζ φουστανέλες»

Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Ο Παύλος Γερουλάνος

Ο χριστουγεννιάτικος στολισμός της Αθήνας έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση και ο Παύλος Γερουλάνος εξέφρασε ανοιχτά την αντίθεσή του. Ήταν μάλιστα ιδιαίτερα αιχμηρός.

Σε συνέντευξή του στα Παραπολιτικά 90,1, ο Παύλος Γερουλάνος είπε πως η γενικότερη κατακραυγή του κόσμου δεν είναι τυχαία, καθότι ο φετινός στολισμός χάλασε «κάτι που ήταν καλό».

«Δεν έχω αντίρρηση να δούμε τα πράγματα πιο προοδευτικά, είμαι ο τελευταίος που πιστεύει ότι πρέπει να μείνουμε μόνο στις παραδοσιακές μορφές τέχνης και στολισμού μιας πόλης, αλλά όταν υπάρχει μια τέτοια κατακραυγή καλά θα κάνουν όλοι οι άνθρωποι που ενεπλάκησαν σε αυτή την απόφαση να ακούσουν τι λέει ο κόσμος. Δεν τα λέει ο κόσμος τυχαία. Δεν μπορείς σε μια κοινωνία- που έχει τρανταχτεί όλα αυτά τα χρόνια και θέλει να δει να επέρχεται μια κανονικότητα- να πηγαίνεις να κάνεις μια καλλιτεχνική παρέμβαση σε ένα πράγμα που είχε και που ήταν καλό. Είναι σαν να βγάλεις αύριο τους εύζωνες με ροζ φουστανέλες», είπε χαρακτηριστικά ο Παύλος Γερουλάνος.

Σχολίασε ακόμα και την αντίδραση του Ιδρύματος Ωνάση. «Είναι απόμακρος ο τρόπος αντιμετώπισης του ιδρύματος Ωνάση στις συγκεκριμένες αντιδράσεις και την κατακραυγή. Ο κόσμος θέλει ορισμένες σταθερές, πείτε το συντηρητικό, πείτε το όπως θέλετε, όμως η πραγματικότητα είναι ότι τα πράγματα που λειτουργούν σωστά θέλουμε να συνεχίσουν να λειτουργούν σωστά. Αν είναι να κάνουμε παρεμβάσεις εκεί που τα πράγματα λειτουργούν καλά, δείχνει πόσο δεν καταλαβαίνουμε τα πράγματα που δεν λειτουργούν καλά. Γιατί δεν πάμε στις γειτονιές που δεν στολίζονται, σε όλους εκείνους που λένε πως μόνο το Σύνταγμα στολίζεται. Ας πάμε στον Κολωνό, στα Σεπόλια, στην Ακαδημία Πλάτωνος, που δεν υπάρχει χριστουγεννιάτικη αγορά και φεύγει όλος ο κόσμος. Γιατί δεν πάμε εκεί και να κάνουμε εκεί δοκιμές προοδευτικού τρόπου στολισμού; Αν είναι επιτυχημένο θα τραβήξει κόσμο να πάει εκεί να το δει».

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις