Πέμπτη, 4 Ιουλ.
30oC Αθήνα

Κυριακή με ανοιχτά μαγαζιά – Τι ώρα κλείνουν σήμερα τα σούπερ μάρκετ

εορταστικό ωράριο

ΧΕΙΜΕΡΝΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2020 – ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. Ανοιχτά είναι σήμερα, Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020, τα εμπορικά καταστήματα και κάποια σούπερ μάρκετ. Τι ώρα κλείνουν.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ – ΤΙ ΩΡΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. Οι χειμερινές εκπτώσεις αρχίζουν πάντα τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου και ολοκληρώνονται τέλη Φεβρουαρίου, δηλαδή στις 28 ή 29 Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα, οι χειμερινές εκπτώσεις 2020 άρχισαν Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020 και θα διαρκέσουν έως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020. Σήμερα, Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020, τα μαγαζιά και κάποια σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά. Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, αναφέρει ότι την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00 – 18:00. Αντίστοιχο είναι το ωράριο λειτουργίας και των καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη. Όσον αφορά τα μεγάλα εμπορικά κέντρα της πρωτεύουσας, τα μαγαζιά θα είναι ανοιχτά από τις 11:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ.

Οι ημερομηνίες των χειμερινών εκπτώσεων είναι κατά βάση οι ίδιες με την προηγούμενη χρονιά και υπάρχει μια μικρή απόκλιση μιας ή δυο ημερών. Σημειώνεται ότι οι επίσημες περίοδοι των εκπτώσεων μέσα στο έτος είναι τέσσερις, δύο χειμερινές και δύο καλοκαιρινές, ενώ είθισται μέσα αυτά τα διαστήματα κάποιες Κυριακές τα καταστήματα είναι ανοιχτά.

Δείτε χρήσιμες πληροφορίες στο site του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Χειμερινές εκπτώσεις 2020: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Κατά τη διάρκεια των φετινών χειμερινών εκπτώσεων, τα καταστήματα έχουν τη δυνατότητα να αναγράφουν και να προβάλλουν τόσο την παλαιά, όσο και τη νέα τιμή πώλησης των προϊόντων, καθώς και το ποσοστό της έκπτωσης. Εάν πάνω από το 60% των προς πώληση προϊόντων διατίθεται με μειωμένη τιμή, τότε τα εμπορικά καταστήματα δύνανται να αναγράφουν το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης στη βιτρίνα του καταστήματος, καθώς και σε κάθε εμπορική επικοινωνία. Αξίζει να σημειωθεί ότι εφόσον προσφέρονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορία προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του ποσοστού έκπτωσης – π.χ. «από % έως %». Σε διαφορετική περίπτωση, πρέπει να αναφέρεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη και να αναγράφεται το ποσοστό της παρεχόμενης έκπτωσης.

Χρήσιμες συμβουλές από το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Από το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, διαβάστε μερικές χρήσιμες συμβουλές για όλους τους καταναλωτές. Αξίζει να τονιστεί ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους και να αποφεύγουν πιθανές παγίδες από αθέμιτες και επιθετικές εμπορικές πρακτικές.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις