Οι νέες κινήσεις αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού προγράμματος, ύψους 46 εκατ. ευρώ, που χαράσσει, με προοπτική ολοκλήρωσης το 2021.
Τα νέα λανσαρίσματα υλοποιούνται με κίνητρο τη μεγάλη ζήτηση που καταγράφουν τα τελευταία χρόνια οι ελληνικές ετικέτες μπύρας, με αποτέλεσμα το μερίδιό τους να ξεπερνά σήμερα το 50% στη συνολική κατανάλωση μπύρας.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες επενδύσεις, που περιλαμβάνει το τριετές πρόγραμμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, μεταξύ άλλων θα χρησιμοποιηθούν κεφάλαια για τον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής, την παραγωγή νέων και καινοτόμων προϊόντων, την αναβάθμιση των πληροφοριακών συστημάτων, καθώς και για την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ, στο πλαίσιο υιοθέτησης πρακτικών με έμφαση στην πράσινη οικονομία.
Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων ο Αλέξανδρος Δανηιλίδης διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σε δημοσιογραφική παρουσίαση, κατά την οποία παρουσιάστηκε η πορεία που διαγράφει ο όμιλος από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα.
Ο ίδιος τόνισε ότι την τρέχουσα χρονιά, έμφαση θα δοθεί στην εξωστρέφεια, την ενίσχυση της κατανάλωσης μπύρας στην εσωτερική αγορά, αλλά και στη βιώσιμη ανάπτυξη. Μάλιστα, ο κ. Δανιηλίδης, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αναθεωρηθεί προς τα πάνω το τριετές επενδυτικό πλάνο που ξεκίνησε πέρυσι από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ενώ τόνισε ότι αθροιστικά την τελευταία 10ετία, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις που προσεγγίζουν τα 150 εκατ. ευρώ.
Ειδικά για τις εξαγωγές, να σημειωθεί, ότι πραγματοποιούνται τόσο με την παρουσία προϊόντων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σε ξένες αγορές, όπως, για παράδειγμα, η ΑΛΦΑ, που έχει πραγματοποιήσει από το 2019 την είσοδο της στην αγορά των ΗΠΑ, όσο και με παραγωγή προϊόντων για τις διάσημες μπύρες του ομίλου Heineken.