Το 2019 εγγράφηκαν στην υπηρεσία Beat 700.000 επιβάτες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με το συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνά τα 1.6 εκατομμύρια στο κλείσιμο του έτους. Επιπλέον, αύξηση σημειώθηκε και στο κομμάτι του συνεργαζόμενου στόλου, ο οποίος μεγάλωσε κατά 10%. Όπως αναφέρουν από την εταιρεία, οι συνεργαζόμενοι οδηγοί εξασφάλισαν το 2019 αύξηση 10% των διαδρομών τους μέσω του Beat, ενώ απολαμβάνουν προνόμια, μέσα από προγράμματα bonus, ανταποδοτικά προγράμματα, δωρεάν καύσιμα κ.λπ.
«Ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης για διαδρομές ταξί μέσω της εφαρμογής είναι εντυπωσιακός, ενώ παράλληλα αποτελεί και μεγάλη πρόκληση για εμάς, καθώς η προσφορά ήταν και παραμένει ανελαστική» σχολιάζει ο γενικός διευθυντής της Beat στην Ελλάδα, κ. Βασίλης Ντάνιας.
Οι χρήστες της εφαρμογής χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό την υπηρεσία όταν ταξιδεύουν, για να μεταβούν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό αλλά και για τη βραδινή τους έξοδο. Σε σχέση με τη χρήση μεταφορικών μέσων, φαίνεται ότι οι χρήστες του Beat χρησιμοποιούν πολύ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και συνδυάζουν διάφορα μέσα για τη μετακίνησή τους.
Σε σχέση με τους τρόπους πληρωμής, ένας στους τρεις επιβάτες του Beat στην Ελλάδα πληρώνει πλέον το ταξί του ηλεκτρονικά, μέσω του app. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί των Αθηναίων για την χρονιά που πέρασε είναι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί μετρό, η Πλατεία Συντάγματος, καθώς και το Λιμάνι του Πειραιά.
Επέκταση
Το 2019 η Beat ξεκίνησε τη λειτουργία της στη Θεσσαλονίκη. Λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς, εγκαινίασε το γραφείο της στη Λ. Κων/νου Καραμανλή 48, ένα υπερσύγχρονο Κέντρο Εξυπηρέτησης Οδηγών, το οποίο έχει δημιουργήσει ήδη 4 νέες θέσεις εργασίας.
Παράλληλα, η εταιρεία επένδυσε στην αναβάθμιση της B2B πλατφόρμας για τον ξενοδοχειακό κλάδο, έχοντας σήμερα συνεργασία με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Αθήνα.