Δευτέρα, 25 Νοε.
13oC Αθήνα

Κοζάνη: Ζυθοποιία που πίνουν και οι ξένοι στην υγειά της!

Κοζάνη: Ζυθοποιία που πίνουν και οι ξένοι στην υγειά της!
ΑΠΕ - ΜΠΕ

Τρία νεαρά αδέρφια από την Κοζάνη, ο 18χρονος Θωμάς, και οι 22χρονοι Δημήτρης και Γιώργος Περτσινίδης, επέλεξαν να παραμείνουν στην Ελλάδα, να επιχειρήσουν και να φτιάξουν την ομώνυμη ζυθοποιία με έδρα τη βόρεια Ελλάδα.

Όπως ανέφεραν στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων “το μέλλον της μπύρας στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα υποσχόμενο”. Οι προοπτικές στο συγκεκριμένο κλάδο είναι ευοίωνες καθώς, όπως υπογραμμίζουν, τα περιθώρια για μια επιχείρηση να αναπτυχθεί είναι αρκετά μεγάλα.

Μόλις τα τελευταία χρόνια αρκετές μικροζυθοποιίες έχουν αρχίσει να “ξεφυτρώνουν” σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και οι περισσότερες από αυτές γίνονται από “εξαιρετικούς συναδέλφους με πολύ καλή γνώση στο προϊόν”.

“Αυτό που μας οδήγησε να φτιάξουμε από το μηδέν την εταιρία είναι η αγάπη μας για τη ζυθοποίηση και την επιχειρηματικότητα” δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο Γιώργος Περτσινίδης λέγοντας ότι ο ίδιος και τα αδέρφια του, από μικρή ηλικία το μόνο που ήθελαν ήταν να ασχοληθούν “με την επιχειρηματικότητα και την μεταποίηση καθώς θεωρούμε πως αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας”.

Τι Κοζάνη τι… Βαυαρία

Δύο ήταν οι λόγοι που τα τρία αδέρφια επέλεξαν τη μπύρα ως προϊόν για να ασχοληθούν επιχειρηματικά.

Αρχικά, η “στενή σχέση” που έχουν με την περιοχή της Βαυαρίας που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιοχές παραγωγής μπύρας, αλλά και επειδή ο συγκεκριμένος κλάδος τώρα “χτίζεται” ουσιαστικά στην Ελλάδα.

Η εν λόγω επιχείρηση αποτελεί μία νεοσύστατη εταιρία ο σκοπός της οποίας είναι η δημιουργία μπύρας σε περιορισμένες ποσότητες με έμφαση κυρίως στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.

Μάλιστα όπως σημειώνει ο Γιώργος Περτσινίδης “πιστεύω πως υπάρχει μεγάλο περιθώριο εξέλιξης της αγοράς με την προσθήκη νέων ειδών μπύρας, αλλά και με την δημιουργία εκδηλώσεων και σεμιναρίων με στόχο την εκπαίδευση των καταναλωτών στο προϊόν”.

Η δυναμική που αποκτούν χρόνο με τον χρόνο οι ελληνικές μπύρες στις αγορές του εξωτερικού, είναι συνεχώς αυξανόμενη και με την ελληνική ετικέτα, αλλά και το brand name να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα σε πολλές χώρες του εξωτερικού και κυρίως της Ευρώπης και της Αμερικής.

“Οι ελληνικές μπύρες δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις ξένες μπύρες, ούτε σε θέμα ποιότητας, αλλά ούτε και σε θέμα γεύσης, το μόνο το οποίο στερούνται είναι το brand name, το οποίο η Ελλάδα τώρα αρχίζει να δημιουργεί” λέει ο κ. Περτσινίδης. Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούν προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς, αλλά και από το εξωτερικό, καθώς κάποιες από αυτές δεν παράγονται στην Ελλάδα, όπως ειδικές βύνες, λυκίσκοι κ.α.

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις