Τεχνολογία

Καραντίνα και… “κάψιμο” στα videogames – Πωλήσεις ρεκόρ τον Μάρτιο!

Η καραντίνα έφερε και… “κάψιμο” στα videogames – όπως ήταν αναμενόμενο – κάτι που καταγράφεται από επίσημα στοιχεία.

Συγκεκριμένα, οι δαπάνες για την αγορά video games έφτασαν σε επίπεδο ρεκόρ τον Μάρτιο, στα 10 δισεκ. δολάρια (9,26 δισεκ. ευρώ), σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η SuperData.

“Εκτίναξη” των εσόδων

Τα έσοδα από τις πωλήσεις των παιχνιδιών κονσόλας αυξήθηκαν στο 1,5 δισεκ. δολάρια, έναντι 883 εκ. δολάρια τον Φεβρουάριο, και αυτά από τα παιχνίδια για τους υπολογιστές σημείωσαν άνοδο 56% στα 567 εκ. δολάρια.

Οι κατηγορίες αυτές των βιντεοπαιχνιδιών είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, όπου έχει επιβληθεί lockdown προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού με αποτέλεσμα οι πολίτες να βρεθούν κλεισμένοι στα σπίτια τους.

“Οι άνθρωποι στρέφονται προς τα βιντεοπαιχνίδια, που τους αποσπούν την προσοχή με ασφάλεια στη διάρκεια της κρίσης covid-19 και χρησιμοποιούν παιχνίδια multiplayer για να παραμείνουν σε επαφή ο ένας με τον άλλο”, σχολίασε η SuperData.

Ο τζίρος των βιντεοπαιχνιδιών παρουσιάζει παγκοσμίως αύξηση 11% σε διάστημα ενός έτους τον Μάρτιο, πρόσθεσε η SuperData.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 11
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber