Κυριακή, 24 Νοε.
10oC Αθήνα

Γ. Δεφίγγος: «Το σχέδιο εξπρές της Παπουτσάνης για τα αντισηπτικά τσέπης»

Γ. Δεφίγγος: «Το σχέδιο εξπρές της Παπουτσάνης για τα αντισηπτικά τσέπης»

Σε μόλις 7 ημέρες αφότου έλαβε την επιχειρηματική απόφαση, η Παπουτσάνης δραστηριοποιήθηκε στην παραγωγή αντισηπτικών, καλύπτοντας έτσι, το κενό που προκάλεσε στην αγορά η αυξημένη ζήτηση, λόγω κορονοϊού. 

Ξεκίνησε με 150.000 συσκευασίες τσέπης την ημέρα και τώρα η παραγωγή ξεπέρασε τις 200.000.  Η υποχρεωτική, ωστόσο, χρήση αντισηπτικών στις μετακινήσεις μας, μόλις λήξει η καραντίνα, καθώς και η επαναλειτουργία των ξενοδοχείων, θα οδηγήσουν σε αύξηση της ζήτησης, άρα και σε επανασχεδιασμό της πολιτικής που θα χαράξει η Παπουτσάνης για τη συγκεκριμένη κατηγορία.    

Για τα σχέδια της εταιρείας που αφορούν  τα αντισηπτικά τσέπης, αλλά και τα σαπούνια, που, εν μέσω πανδημίας, οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 200%, μιλάει στο newsit.gr και τη Μαίρη Παπακωνσταντίνου, ο Γιώργος Δεφίγγος εμπορικός διευθυντής της Παπουτσάνης. Μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής:

«Από τα τέλη Φεβρουαρίου, αρχές Μαρτίου, που ξεκίνησε αυτή η πρωτόγνωρη κατάσταση  με τον κορονοϊό , COVID 19,  παρακολουθούσαμε στενά τις εξελίξεις, γιατί είναι κάτι που επηρεάζει άμεσα τις δραστηριότητές μας.  Παρατηρήσαμε ότι εκτός από σαπούνια και κρεμοσάπουνα που είναι η κύρια δραστηριότητά μας, υπήρξε και μεγάλη ζήτηση για αντισηπτικά.  Το αντισηπτικό είναι ένα πολύ χρήσιμο προϊόν διότι δεν έχουμε πάντα πρόσβαση στο να πλένουμε σχολαστικά τα χέρια μας στους χώρους που βρισκόμαστε ανά πάσα στιγμή, οπότε είναι κάτι που έλειπε από την αγορά και την ελληνική κοινωνία γενικότερα. Έτσι λοιπόν επειδή είμαστε πλήρως καθετοποιημένη μονάδα και με αυξημένο το αίσθημα ευθύνης, εκδηλώσαμε την πρόθεσή μας να μπούμε σε αυτή την κατηγορία».

Διαδικασίες εξπρές

«Εμείς εκδηλώσαμε την πρόθεσή μας Σάββατο και μετά από 7 ημέρες έγινε η πρώτη παραγωγή.  Η κύρια πρώτη ύλη, η αλκοόλη, έρχεται από Ελλάδα. Ξεκινήσαμε την παραγωγή με 150.000 συσκευασίες τσέπης την ημέρα κι αυτή τη στιγμή είμαστε στις 200.000 ημερησίως, καλύπτοντας τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.  Όσον αφορά στην κύρια δραστηριότητά μας τα σαπούνια και κρεμοσάπουνα, η αύξηση των πωλήσεων ξεπέρασε το 200%».  

Ο τουριστικός κλάδος και τα σχέδια της επόμενης ημέρας  

«Συνεχίζουμε τα νέα λανσαρίσματα όσον αφορά την ελληνική αγορά. Μόλις ολοκληρώσαμε ένα μεγάλο λανσάρισμα στα αφρόλουτρα. Συνεχίζουμε επίσης, να επενδύουμε τεχνολογικά και σε know how για να αναπτύξουμε νέες, αυξημένης αξίας, σαπωνόμαζες που έχουν έντονο οικολογικό ενδιαφέρον στο εξωτερικό. Όσον αφορά τα ξενοδοχειακά προϊόντα προσωπικής περιποίησης, που αποτελεί μία από τις κύριες δραστηριότητες της Παπουτσάνης, η ζήτησή τους, ακολουθεί την πορεία του τουρισμού. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μείωση στον τουρισμό, άρα και στα προϊόντα αυτής της κατηγορίας. Εμείς παρακολουθούμε τις εξελίξεις που έχουν να κάνουν με τον τουρισμό κι ευελπιστούμε ότι η χρονιά αυτή δεν θα χαθεί. Θα προκύψουν διάφορες ευκαιρίες κι εμείς είμαστε έτοιμοι με ακόμα περισσότερες λύσεις μόλις ξεκινήσει να πάρει μπρος ο τουριστικός τομέας. Οι βασικές αλλαγές έχουν να κάνουν και με το αντισηπτικό, το οποίο θα έχει εφαρμογή στον ξενοδοχειακό τομέα».

Δείτε όλη την συνέντευξη

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις