Με μότο «Πρώτη φορά ενωθήκαμε και γίναμε παράδειγμα» η Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη της τηλεοπτικής, digital και outdoor προωθητικής καμπάνιας της, με 100 σημεία παρουσίας σε όλη την Αθήνα, στοχεύοντας να επικοινωνήσει άμεσα τις αξίες και το ιδεολογικό της περιεχόμενο στο κοινό. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της διαδικτυακής Ανοικτής Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποίησε η Πρωτοβουλία, παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη.
Η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης της Πρωτοβουλίας εστιάζει στην ενότητα των Ελλήνων και κυρίως στο κοινό υπόβαθρό των περισσοτέρων από 60 εταιριών με Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία στην Ελλάδα, που λειτουργούν ομαδικά και αγωνίζονται για έναν κοινό σκοπό, τη στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας. Η πανδημία του COVID-19 ανέδειξε τη σημασία των εννοιών της συνεργασίας και της αλληλεγγύης, που με τη χρήση συναισθηματικού λόγου, επικοινωνούνται εύστοχα στους πολίτες μέσω της καμπάνιας.
Επιπλέον, στην Ανοικτή Γενική Συνέλευση πραγματοποιήθηκε απονομή του σήματος “Ethos” από τον Γεώργιο Μπρισκόλα, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της EUROCERT, που αποτελεί τον φορέα πιστοποίησης της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, προς τις εταιρίες «ΑΓΑΝ» και «Vitex» για το κοινωνικό προφίλ και τη δέσμευσή των διοικήσεών τους στην τήρηση των αρχών της Βιώσιμης Ανάπτυξης και του σεβασμού προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, τους εργαζόμενους, την κοινωνία, τον πελάτη και το περιβάλλον.