Τρίτη, 26 Νοε.
9oC Αθήνα

Κάτι κινείται στην αγορά – Το άνοιγμα των συνόρων φέρνει παραγγελίες ρούχων και αξεσουάρ

Κάτι κινείται στην αγορά – Το άνοιγμα των συνόρων φέρνει παραγγελίες ρούχων και αξεσουάρ

Μπορεί εξαιτίας του κορονοϊού να έφτασαν στο σημείο να “παγώσουν” ή και να ακυρώσουν πολλές από τις παραγγελίες τους, ωστόσο εξαιτίας της έναρξης της τουριστικής περιόδου, βάζουν μπρος τις μηχανές και ετοιμάζονται να κερδίσουν μέρος της προηγούμενης χαμένης περιόδου.

Ένας από τους κυριότερους λόγους, όπου οι καταστηματάρχες ρούχων και αξεσουάρ των μεγαλύτερων τουριστικών αγορών της χώρας είχαν βάλει “φρένο” στα σχέδια τους, εκτός από την οικονομική ανασφάλεια, σχετίζονταν και με το κομμάτι του ανοίγματος των συνόρων το οποίο φαίνεται πως λύθηκε.

Μάλιστα πολλοί από αυτούς έχουν ήδη ξεκινήσει και ζητούν άμεσα τις παραγγελίες τους, ώστε να προλάβουν να ετοιμαστούν για να υποδεχτούν Έλληνες και ξένους τουρίστες, που θα αποφασίσουν να πραγματοποιήσουν αγορές ακόμα και σε προϊόντα υψηλής καλλιτεχνικής αισθητικής.

Έτσι έστω και αργοπορημένα τα χαμόγελα έχουν ξεκινήσει να επιστρέφουν ακόμα και στον χώρο του design και των χειροποίητων δημιουργιών, καθώς όπως αναφέρει στο newsit.gr η σχεδιάστρια Μαρία Γέρουλα “Τρέχουμε να προλάβουμε να παραδώσουμε στις νέες ημερομηνίες που υποσχεθήκαμε”.

Όπως αποκαλύπτει η γνωστή σχεδιάστρια το καλοκαίρι του 2020 πριν τον κορονοϊό διαγράφονταν λαμπρό για όλους τους κλάδους της αγοράς, καθώς βάση των τουριστικών κρατήσεων και των παραγγελιών που είχε δεχτεί, η πληρότητα από τα μέσα κιόλας του Μαρτίου θα άγγιζε στους περισσότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, υψηλά ποσοστά.

«Τα πράγματα που σχεδιάζω σχετίζονται κατά ένα μεγάλο κομμάτι με τον τουρισμό, γι αυτό και οι συνεργασίες μου είναι κυρίως με μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, γκαλερί και συγκεκριμένα τουριστικά καταστήματα. Έτσι φαινόταν από τις παραγγελίες που είχα δεχτεί κατά την διάρκεια του δειγματισμού, πως το καλοκαίρι αυτό θα ήταν εξαιρετικό για όλους μας. Ήδη από αρχές του χρόνου γνώριζα πως ακόμα και μεγάλα ξενοδοχεία τα οποία παραδοσιακά δεν ανοίγουν συνήθως τον μήνα Μάρτιο θα ξεκινούσαν την λειτουργία τους. Οι παραγγελίες που μου είχαν γίνει ήταν διπλές και τριπλές».

Οι περισσότεροι μάλιστα από τους συνεργάτες της ήθελαν να παραλάβουν τις παραγγελίες μέχρι τα μέσα Μαρτίου.

«Δυστυχώς όμως τα πάντα άλλαξαν. Οι τελευταίες μέρες του Φεβρουαρίου και οι πρώτες του Μαρτίου ήταν εφιαλτικές, ο κορονοϊός είχε μπει στη ζωή μας με αποτέλεσμα να μην ξέρει κανένας μας τι να κάνει. Οι περισσότεροι μίκρυναν τις παραγγελίες τους και τις “πάγωσαν” μέχρι να δούνε πως θα εξελιχθεί η ιστορία, ενώ από την άλλη και κάποιος να ήθελε να παραλάβει δεν γινόταν, αφού υπήρχε θέμα με τον απόπλου. Αναγκαστήκαμε να περιμένουμε μέχρι τώρα που στην κυριολεξία δεν προλαβαίνουμε».

Από τα πρώτα νησιά που ζήτησαν τις παραγγελίες τους είναι : Πάρος, Πάτμος, Μύκονος, Τήνος, Κρήτη, ενώ η λίστα καθημερινά μεγαλώνει

“Έχουμε στείλει επίσης στη Ναύπακτο και φυσικά στα καταστήματα της Αθηναϊκής τουριστικής αγοράς. Έκπληξη για μένα μεγάλη επειδή προϊόντα τη “M.Y” ταξιδεύουν και στο εξωτερικό, είναι οι παραγγελία από την Αμερική και Λονδίνο, τις οποίες αν και είχα κλείσει, ωστόσο δεν περίμενα μετά από όλα αυτά που έγιναν εκεί, πως θα μου την ζητούσαν. Η αλήθεια είναι πως το μεγαλύτερο κομμάτι του τουρισμού χάθηκε, αυτό πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε όλοι, γι αυτό ας ευχηθούμε να τραβήξει η φετινή σεζόν όσο γίνεται, στόχος όπως γνωρίζω όλων είναι ο Οκτώβριος”.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις