Το πρώτο τρίμηνο του 2021 ξεκινά η αξιοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το τέταρτο τρίμηνο του έτους αναμένεται να αναδειχθούν οι προτιμητέοι επενδυτές για τη ΔΕΠΑ, ενώ αρχές του έτους θα ξεκινήσουν και οι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση των λιμένων Ηρακλείου και Βόλου. Τα παραπάνω αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Ριχάρδος Λαμπίρης, μιλώντας για το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.
Ο Covid-19 ενίσχυσε την αποφασιστικότητα της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ, ώστε να προχωρήσει το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, καθώς όπως τόνισε ο κ. Λαμπίρης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Bloomberg, «στόχος αποτελεί το δημόσιο καλό, γι΄αυτό και το 2021 αναμένεται να ολοκληρωθεί μεγάλος αριθμός από έργα». Ο ίδιος ανέφερε ότι η πανδημία και το lockdown είχαν περιορισμένο αντίκτυπο στα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ.
Για τα περιφερειακά λιμάνια ο κ. Λαμπίρης τόνισε ότι «Με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών λιμένων, σε συνδυασμό με τα ήδη ανεπτυγμένα λιμάνια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα καθίσταται γρήγορα σε διαμετακομιστικό κόμβο και κέντρο logistics για την περιοχή», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι «η ανάπτυξη των λιμένων θα φέρει οικονομική ανάπτυξη, καθώς έχουν σημαντικές επιχειρησιακές προοπτικές». Μετά την έναρξη προ ημερών των διαγωνιστικών διαδικασιών για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Ηγουμενίτσας και της Καβάλας, ανέφερε ότι ο σχεδιασμός του Ταμείου προβλέπει δύο ακόμη διαγωνισμούς αξιοποίησης για τα λιμάνια του Ηρακλείου και του Βόλου στις αρχές του επόμενου έτους.
Για την αξιοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών μέσω της πώλησης του 30% του μετοχικού κεφαλαίου, η οποία αναπόφευκτα έχει καθυστερήσει, ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ εκτίμησε ότι η διαδικασία θα ξεκινήσει πιθανότατα το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Όσον αφορά τη ΔΕΠΑ, σχετικά με την αξιοποίηση ενεργειακών περιουσιακών στοιχείων των ΔΕΠΑ Υποδομών και ΔΕΠΑ Εμπορίας, στόχος είναι στο τέταρτο τρίμηνο του έτους να αναδειχθούν οι προτιμητέοι επενδυτές.