Πέμπτη, 28 Νοε.
17oC Αθήνα

Public.gr: Τα κίνητρα που δίνει σε εταιρείες για να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Public.gr: Τα κίνητρα που δίνει σε εταιρείες για να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Δωρεάν συνδρομή έως 31/12/2020 και μια σειρά από επιπλέον προνομιακούς όρους προσφέρει το Public.gr, το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace, σε κάθε κατάστημα – συνεργάτη που εντάσσεται σε αυτό. Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία υποστήριξης των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που αναζητούν νέα κανάλια προώθησης, προβολής και πώλησης των προϊόντων τους, ειδικά με δεδομένη την εκτίναξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα  λόγω της της πανδημίας.

Με την κίνηση αυτή το Public.gr, που μέχρι σήμερα αριθμεί 650 καταστήματα, γίνεται άμεσος αρωγός χιλιάδων ελληνικών επιχειρήσεων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αυξήσουν το τζίρο τους με ψηφιακές πωλήσεις, ανακτώντας σημαντικό μέρος των απωλειών που έφερε ο κορονοϊός.

Ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να ψωνίζουν ηλεκτρονικά από μεγάλα ψηφιακά καταστήματα και marketplaces, το public.gr επιτρέπει στις εγχώριες επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με πάνω από 65 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως, ακόμη και αν δεν έχουν δικό τους e-shop, και μάλιστα χωρίς συνδρομή έως το τέλος του έτους.

Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Public.gr έχουν την απόλυτη διαχείριση του καταστήματός τους, αλλά και της τιμολογιακής τους πολιτικής, με διαφανείς και ξεκάθαρους όρους, ενώ παράλληλα η πλατφόρμα παρέχει συνεχή υποστήριξη, αξιόπιστους μηχανισμούς πληρωμών, αλλά και βελτιστοποιημένη προβολή σε desktop, mobile και tablet, με μηδενικό κόστος.

Ενδεικτικό της επιτυχίας των παραπάνω είναι η εκτίναξη των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το Public.gr κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά και η προσθήκη εκατοντάδων καταστημάτων στην ψηφιακή αυτή κοινότητα. Υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή το Public.gr αριθμεί συνολικά 650 καταστήματα, ενώ μέχρι το τέλος του έτους ο αριθμός τους θα αγγίξει τα 2.500.

Στα ψηφιακά ράφια του υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα, από 6 μεγάλες κατηγορίες που εμπλουτίζονται διαρκώς και περιλαμβάνουν Είδη σπιτιού & Smart living, Sports & Fitness, Προσωπική φροντίδα & ομορφιά, Μόδα, Hobby & Ελεύθερος χρόνος και Βρεφικά. Επιπλέον, η πρόσφατη ένταξη των οικιακών συσκευών της MediaMarkt στο χαρτοφυλάκιό του διεύρυνε την προϊοντική ποικιλία για τους καταναλωτές υπογραμμίζοντας τη σημασία της πλατφόρμας ως #1 προορισμού για ηλεκτρονικές αγορές.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις