Για το νέο Renault Captur, η έκδοση με τον 1.300άρη TCe κινητήρα βενζίνης και 130 PS, έχει κάθε λόγο να είναι η πιο εμπορική στην γκάμα. Αφενός γιατί είναι πιο ταιριαστός κινητήρας στο συγκεκριμένο αμάξωμα σε σχέση με τον βασικό 1.000άρη, αφετέρου γιατί είναι απαλλαγμένος από το «άγχος» της στοχοποίησης που -άδικα- συνοδεύει πλέον τους ντίζελ.
Όπως και στην ισχυρότερη έκδοση των 155 PS, ο 1.3 TCe έχει καλή απόκριση στο γκάζι και χρησιμοποιεί τεχνολογίες όπως το πλάσμα ατσαλιού στους κυλίνδρους αντί για συμβατικά χιτώνια, καθώς και κυλινδροκεφαλή σε σχήμα «Δ» για κόμπακτ διαστάσεις. Οι 130 PS και 240 Nm είναι νούμερα που υπόσχονται πολύ καλές επιδόσεις, όμως αυτά που είδαμε στις μετρήσεις μας ξεπέρασαν τόσο τις προσδοκίες μας όσο και τις μετρήσεις της Renault.