«Ψήφο εμπιστοσύνης» στην ελληνική οικονομία δίνει η Lidl Ελλάς, καθώς δρομολογεί τριετές επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 350 εκατ. ευρώ, με στόχο την περαιτέρω ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά του λιανεμπορίου. Παράλληλα, εξακολουθεί να χαράσσει ανθρωποκεντρική πολιτική, δίνοντας προτεραιότητα στις ανάγκες των καταναλωτών και των εργαζομένων, αλλά και στις σχέσεις της με τους Έλληνες προμηθευτές, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξη της στην ελληνική κοινωνία.
Αναλυτικά, σε βάθος τριετίας θα δημιουργηθούν 11 νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα δύο θα λειτουργήσουν μέχρι τον ερχόμενο Φεβρουάριο, τέσσερα εντός του 2021 και πέντε ακόμη, το 2022. Πρωτίστως η εταιρεία, θα επιδιώξει να διευρύνει την παρουσία της, στον αστικό ιστό των δύο μεγάλων πόλεων, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας καταστήματα μεγαλύτερα των 800 τ.μ. το καθένα απ’ αυτά και με πρόβλεψη να διαθέτουν χώρο στάθμευσης. Ανάλογη ωστόσο, έμφαση θα δώσει και στην ανάπτυξη του σήματος Lidl Eλλάς στην νησιωτική Ελλάδα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θετική πορεία
Καθοριστική ήταν η πορεία που κατέγραψε η Lidl Ελλάς το 2019, καθώς, παρά τις αντίξοες συνθήκες, πέτυχε βελτίωση των οικονομικών της δεικτών σε όλα τα επίπεδα.
Κατά τον προηγούμενο χρόνο, διεύρυνε την πελατειακή της βάση και αύξησε την επισκεψιμότητα των καταστημάτων της, «μεγαλώνοντας» παράλληλα το καλάθι των αγορών. Οι προσπάθειες που κατέβαλε η διοίκηση για να διατηρηθεί η εταιρεία στις υψηλές θέσεις της ιεραρχίας των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και να κερδίσει επιπλέον μερίδιο αγοράς, αποτυπώθηκε στους αυξημένους της τζίρους. Συγκεκριμένα, το 2019, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 8,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο
Όσον αφορά το επενδυτικό πλάνο που θα υλοποιηθεί μέχρι το 2023, αναλυτικά περιλαμβάνει τα εξής: Δημιουργία νέων σημείων πώλησης, ανακαίνιση και εκσυγχρονισμό των καταστημάτων και της υποδομής πληροφοριακών συστημάτων σε όλα τα καταστήματα και τις αποθήκες. Προβλέπεται επίσης, η δημιουργία ενός νέου υπερσύγχρονου εφοδιαστικού κέντρου στην Αττική, έτσι ώστε να ανταποκριθεί η εταιρεία, στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και στις ανάγκες εξυπηρέτησης του αυξανόμενου αριθμού σημείων πώλησης.
Καθοριστική επίσης, είναι η συμβολή της Lidl Ελλάς στην ελληνική οικονομία, καθώς υλοποιεί επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό, τόσο με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, όσο και με προγράμματα ανάπτυξης και επιμόρφωσης. Σήμερα, ο όμιλος απασχολεί, περισσότερους από 6.500 εργαζομένους στα 225 καταστήματα, τα 5 εφοδιαστικά κέντρα και στα δύο κτιριακά συγκροτήματα γραφείων. Κατά τη περίοδο του lockdown προχώρησε στην πρόσληψη 450 νέων εργαζομένων, προσφέροντας μόνιμες θέσεις απασχόλησης.
Αναγνωρίζοντας δε, τις ειδικές συνθήκες εργασίας, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19, το Μάρτιο του 2020 χορήγησε έκτακτη παροχή ύψους 1,8 εκατ. ευρώ, σε όλους τους εργαζομένους, ανεξαρτήτως βαθμίδας, ως επιβράβευση των προσπαθειών τους για την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της εταιρείας στην πρωτοφανή και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση.
Στηρίζει την ελληνική παραγωγή
Μεγάλη σημασία δίνει επίσης, η εταιρεία στις σχέσεις της με τους προμηθευτές. Το 2019 η Lidl Ελλάς συνεργάστηκε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές τροφίμων, ενώ ο μέσος όρος εξόφλησης των προμηθευτών της παραμένει στις 62 ημέρες, την ώρα που ο μέσος όρος στο σύνολο του κλάδου είναι 122 ημέρες.
Η εταιρεία, ανοίγει επίσης, προοπτικές στην εθνική αγορά αλλά και στηρίζει τη δυναμική παρουσία τους πέρα από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας τους τη δυνατότητα να εξάγουν απευθείας τα προϊόντα τους σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, όπου υπάρχουν καταστήματα Lidl και να προβάλλονται μέσα από τις Ελληνικές θεματικές εβδομάδες Eridanous. Πέρυσι, ο τζίρος των ελληνικών εταιρειών, από την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων για τις θεματικές εβδομάδες Eridanous ανήλθε σε 51 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 28% τα τελευταία 2 χρόνια.