Παρασκευή, 22 Νοε.
20oC Αθήνα

Στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, κατακόρυφη ζήτηση

Στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, κατακόρυφη ζήτηση
Φωτογραφία Αρχείου

Ραγδαία αύξηση καταγράφουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις από τα σούπερ μάρκετ, καθώς σύμφωνα με την Convert Group, το διάστημα Ιούλιο με Σεπτέμβριο σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 183% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Εάν συνεχιστεί με αυτούς τους ρυθμούς η ανάπτυξη, τότε οι πωλήσεις από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ φέτος, θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. ευρώ, όταν το 2019, οι on line πωλήσεις διαμορφώθηκαν μόλις στα 46,7 εκατ. ευρώ.

Πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι τα κατεψυγμένα τρόφιμα, κατηγορία που η ζήτηση αυξήθηκε κατά 254%, ενώ με μικρή διαφορά ακολουθούν τα είδη αρτοποιίας, καταγράφοντας αύξηση 227%. Αυξημένες επίσης, είναι οι πωλήσεις σε φρέσκα τρόφιμα (217%), συσκευασμένα τρόφιμα (+205%), καλλυντικά και είδη περιποίησης (+196%), χαρτικά και είδη καθαρισμού (+172%), ποτά και αναψυκτικά (+161%), προϊόντα για κατοικίδια (+135%) και προϊόντα περιποίησης για παιδιά (+39%).

Από την πλευρά τους μικρά και μεγάλα σούπερ μάρκετ, καταβάλλουν σημαντικές προσπάθειες για να «στήσουν» τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, καθώς η αβεβαιότητα που δημιουργεί στην αγορά η υγειονομική κρίση, αποτελεί για τις επιχειρήσεις επιτακτική ανάγκη.

Όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς, οι καταναλωτές δείχνουν να εξοικειώνονται όλο και πιο πολύ με τις on line πωλήσεις, διαπιστώνοντας μάλιστα, ότι η αναζήτηση προσφορών, καθώς και η ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, βρίσκονται ψηλά στις προτεραιότητές τους.

Να σημειωθεί, δε ότι κάποια πολυκαταστήματα με τα οποία οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι, έχουν αυξημένες παραγγελίες ενόψει των Χριστουγέννων. Καθώς δε, η εορταστική περίοδος βρίσκεται προ των πυλών, κάποια ηλεκτρονικά καταστήματα βρίσκονται αντιμέτωπα με μεγάλο όγκο παραγγελιών.

Σημειώνεται ότι ο κλάδος του online shopping το τρίτο τρίμηνο συνέχισε να αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν ίδιο με αυτόν του δεύτερου τριμήνου (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος), ενώ τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις σχεδόν τετραπλασιάσθηκαν σε σχέση με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος και Φεβρουάριος) και σημείωσαν άνοδο +174% συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2019.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις