Πριν από μερικές μέρες ήταν το Jumbo που είχε ανακοινώσει ότι έως το τέλος Νοεμβρίου δεν θα δεχόταν άλλες παραγγελίες στο e-shop του γιατί ήταν τόσες πολλές που δεν μπορούσε να τις… «σηκώσει». Τώρα, τον ίδιο δρόμο ακολουθεί και ο Μουστάκας.
Με ανακοίνωσή του στο site της εταιρίας, ο Μουστάκας ενημερώνει τους πελάτες του πως για σήμερα Πέμπτη (03.12.2020) τουλάχιστον, δεν θα δέχεται παραγγελίες στο e-shop του ώστε να μπορέσει να εξυπηρετήσει αυτές που έχει ήδη δεχτεί.
Οι παραγγελίες στα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι περισσότερες και εξαιτίας του γεγονότος πως τα φυσικά μαγαζιά είναι κλειστά από τις 7 Νοεμβρίου, όταν επιβλήθηκε το δεύτερο lockdown.
«Αγαπητοί πελάτες, σας ευχαριστούμε θερμά για την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας! Για να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις παραγγελίες που ήδη έχουμε λάβει, δεν θα δεχόμαστε νέες για σήμερα. Σύντομα θα είμαστε κοντά σας» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρίας.
Ο φόρτος παραγγελιών στα ηλεκτρονικά καταστήματα έχει αυξηθεί και γιατί πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και με τα μαγαζιά κλειστά, όλοι στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές για τα δώρα σε παιδιά και βαφτιστήρια.
Υπενθυμίζεται ότι στις 18 Νοεμβρίου ήταν το Jumbo που είχε ανακοινώσει ότι το e-shop του θα σταματούσε να δέχεται παραγγελίες εξαιτίας μεγάλου φόρου. «Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών. Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση. Θα είμαστε σύντομα κοντά σας», ανάφερε η ανακοίνωση.
Το e-shop του Jumbo άνοιξε ξανά για αγορές και παραγγελίες στις 30 Νοεμβρίου αλλά η εταιρία έχει ανακοινώσει πως μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις.