Κατασκευασμένο σε μόλις 219 κομμάτια υπό τον έλεγχο της Peugeot Talbot Sport, λίγα πάνω από τα 200 που απαιτούνταν για την ομολογκασιόν στο Group B του WRC, το Peugeot 205 T16 «série 200» παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 1984. Επρόκειτο για το σουλούπι του 205 ύστερα από κατανάλωση μπόλικων στεροειδών και με τετρακίνητη μετάδοση.
Το μοτέρ φυσικά δεν ήταν τοποθετημένο εμπρός, αλλά στο κέντρο, στη θέση του πίσω καθίσματος. Ο κινητήρας, ένας 4κύλινδρος 1.800άρης XU απέδιδε στάνταρ 200 άλογα. Ισχύς που έφτανε τα 300 με το κιτ της PTS που διάλεγαν ορισμένοι από τους πελάτες.