Ελλάδα

Διακόπτεται η καμπάνια του “Hapi End” που διαφημίζει η Αναστασία Γιούσεφ

Αίτηση ελέγχου για την διαφημιστική καμπάνια του προϊόντος “HAPI END” υπέβαλε η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) στο «Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας» (ΣΕΕ).

Η αίτηση έγινε μετά από καταγγελίες καταναλωτών για το προϊόν, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής και ειδικότερα των διαφημίσεων “HAPI END Giousef Μεγάλο Αστέρι” και “HAPI END Giousef Εσύ είσαι ντροπαλός;”.

Οι καταγγελίες

Η ΕΚΠΟΙΖΩ , όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, επισήμανε ότι, εν λόγω επικοινωνία προβάλλεται κατά παράβαση της υπ’ αρ. Σ 1551 Απόφασης του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), καθ’ότι συνεχίζουν να αναφέρουν και να χρησιμοποιούν δηλώσεις που η ως άνω Απόφαση ρητά έχει αποφασίσει ότι θα πρέπει να τροποποιηθούν και να αποσυρθούν σε όλα τα μέσα και υλικά που αναπτύσσεται η διαφημιστική επικοινωνία (συσκευασία, διαδίκτυο, ιστοσελίδες τρίτων). Συγκεκριμένα χρησιμοποιούν τη λέξη “φυτικό ενισχυτικό στύσης” στη διαφήμιση αλλά και στην ιστοσελίδα “Συμβάλλει στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων τεστοστερόνης”, “Είναι σημαντική για το ανοσοποιητικό σύστημα”, “διάθεση συμπληρωμάτων διατροφής από φυτικά συστατικά για τη σεξουαλική ζωή των ανδρών και των γυναικών”. Οι εν λόγω ισχυρισμοί υγείας και οι εντυπώσεις για δράση και αποτελεσματικότητα δεν είναι σαφείς και τεκμηριωμένοι, όπως το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο ορίζει αυστηρά και ως εκ τούτου παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις υποτιθέμενες επιδόσεις.

click4more: Κλειστά τα εστιατόρια των ξενοδοχείων παραμονή και ανήμερα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά

Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, «η ορθή και σύννομη ενημέρωση του καταναλωτή αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα σύμφωνα με το δίκαιο του καταναλωτή και δεν θα πρέπει να καταστρατηγείται μέσω παραπλανητικών και αναληθών επικοινωνιών και εσφαλμένων συμπερασμάτων. Οι εταιρείες οφείλουν, όταν διαθέτουν τα προϊόντα τους, να συμμορφώνονται με τους κανόνες του κοινοτικού και ελληνικού δικαίου και τα πρότυπα που έχουν θεσπισθεί για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών. Ειδικότερα, η επικοινωνία προϊόντων που συνδέεται με θέματα διατροφής και υγείας χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, δεδομένου ότι, λόγω έλλειψης εξειδικευμένων γνώσεων, τυχόν ασαφείς, ελλιπείς ή υπερβολικοί ισχυρισμοί μπορούν εύκολα να παραπλανήσουν τους καταναλωτές».

Το ΣΕΕ, κατόπιν της αίτησης ελέγχου της ΕΚΠΟΙΖΩ, έστειλε επιστολή στην Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε.) ενημερώνοντας ότι, η εν λόγω επικοινωνία προβάλλεται κατά παράβαση προγενέστερης Απόφασης του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), προκειμένου οι τηλεοπτικοί σταθμοί να προβούν στην άμεση διακοπή προβολής της εν λόγω επικοινωνίας (2 τηλεοπτικά σποτ).

 

 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Είδαμε δύο περίστροφα να μας σημαδεύουν» - Συγκλονίζει η σύζυγος του επιχειρηματία μετά την ληστεία του σπιτιού τους στον Άλιμο
«Από θαύμα ζούμε, ο ένας δράστης έλεγε στον άντρα μου ”μην πεις κακιά κουβέντα για εμάς θα σου κόψω και τα 4 δάχτυλα”» λέει η σύζυγος του επιχειρηματία
Περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ
Μαρία Καρυστιανού: «Δεν υπάρχει όριο στην αλαζονεία και στην ασυδοσία της Κυβέρνησης» – Έκτακτη συνέντευξη Τύπου για το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Στην αντεπίθεση η Μαρία Καρυστιανού μετά τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη και την παραίτηση Παπαγεωργίου...
Η Μαρία Καρυστιανού 5