Καινούργια χρονιά και με το τέλος του πρώτου μήνα στα επιτελεία των τηλεοπτικών σταθμών κάνουν «ταμείο» με κάποιους να ευχαριστιούνται για τα έσοδα ενώ κάποιοι άλλοι βλέπουν τα στοιχεία της Nielsen και ανησυχούν για την πορεία του σταθμού τους, ιδιαίτερα αυτή την πολύ ανταγωνιστική σεζόν.
Βέβαια, όπως συνηθίζεται αυτές τις μέρες υπάρχει… τσουνάμι πανηγυρικών δελτίων, όπου μετά από… μαγείρεμα κάποιοι βγάζουν πρωτιές στις «μελαχρινές με καρέ μαλλί», ενώ άλλοι αποδεικνύεται ότι έχουν πιο φανατικό κοινό τις «ξανθιές με αλογοουρά». Ας αφήσουμε όμως τις… τρίχες και να δούμε τι έβγαλαν τα επίσημα στοιχεία της Nielsen τόσο στο γενικό, όσο και στο δυναμικό κοινό, τον Ιανουάριο του 2021 αλλά και τις διαφορές που σημείωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο του 2020.
Όπως λοιπόν αποτυπώνεται στον πίνακα που ακολουθεί, στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκε πάλι ο ΣΚΑΪ ανεβάζοντας τις επιδόσεις του στο γενικό σύνολο, όπως και ο ΑΝΤ1 που ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Μείωση του τηλεοπτικού τους κοινού όμως παρατηρείται στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, με τον ALPHA να σημειώνει τη μεγαλύτερη «χασούρα» στα ποσοστά του, ενώ μικρή άνοδο σημειώνουν τα κανάλια της ΕΡΤ που μπορεί να είναι ελάχιστη, αλλά φαίνεται πως κάτι κινείται στα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης.
Η ίδια περίπου εικόνα παρατηρείται και στο «δυναμικό κοινό» με τον ΣΚΑΪ να έχει αυξήσει σημαντικά τη διαφορά του με τον ΑΝΤ1, αλλά οι δύο σταθμοί είναι οι μόνοι που έχουν σημειώσει αυξητική πορεία. Το STAR όμως σε αυτή τη μερίδα κοινού βρέθηκε στην τρίτη θέση σημειώνοντας μικρότερη μείωση των ποσοστών του από τον ALPHA που βλέπει συνεχώς τηλεθεατές να φεύγουν από τη συχνότητά του. Στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών όμως και η ΕΡΤ σημείωσε καθοδική πορεία, αποδεικνύοντας ότι το συγκεκριμένο κοινό, που φαίνεται να είναι εμπορικά στο επίκεντρο των τηλεοπτικών σταθμών, στρέφεται όλο και περισσότερο στους «others», δηλαδή σε άλλες πλατφόρμες.
Στον παρακάτω πίνακα λοιπόν μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους τηλεθέασης που σημείωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί τον Ιανουάριο του 2021 τόσο στο γενικό σύνολο (1η στήλη) όσο και στο δυναμικό κοινό (2η στήλη), ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο του 2020.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η καινούργια χρονιά για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον η πορεία τους στους πίνακες τηλεθέασης τους επόμενους μήνες, καθώς βρισκόμαστε στο μέσο της φετινής σεζόν και όσα γίνουν στο επόμενο διάστημά της θα καθορίσουν πολλά… και για πολλούς «κατοίκους» του τηλεοπτικού τοπίου…!