Ελλάδα

Η Lidl Ελλάς δείχνει τον δρόμο και στα δύσκολα

Στα δύσκολα, λένε, φαίνεται πάντα ο χαρακτήρας κάποιου. Αυτό δεν ισχύει μόνο για μεμονωμένα πρόσωπα, φυσικά. Ισχύει, ίσως πολύ περισσότερο, για εταιρίες. Για οργανισμούς που δεν έχουν να «κοιτάξουν» μόνο τον εαυτό τους αλλά και τους εργαζόμενους και τους πελάτες τους.

Ειδικά σε μια χρονιά όπως το 2020, που ήταν ο ορισμός της «δυσκολίας». Οικονομική κρίση περάσαμε αλλά πανδημία δεν είχαμε ξαναζήσει. Κι εκεί που η ανάκαμψη φαινόταν τόσο μα τόσο κοντά, ήρθε μια νέα, πρωτοφανής κρίση.

Μια κρίση που είναι ακόμη εδώ. Που αλλάζει την καθημερινότητα και όλα όσα ξέραμε. Που φέρνει τα πάνω κάτω στην οικονομία και στην κοινωνία. Καλούμαστε, και σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό καταφέρνουμε, να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα.

Γιατί, είπαμε, στα δύσκολα φαίνεται ο χαρακτήρας. Και η Lidl Ελλάς, για ακόμη μια φορά, έδειξε χαρακτήρα. Γιατί δεν αρκεί ο καλός τζίρος για να κάνει μια εταιρία μεγάλη. Κρίνεται κι από το πως αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους και τους πελάτες της. Και σε μια τέτοια χρονιά, η Lidl Ελλάς απέδειξε ότι είναι φτιαγμένη και για τα δύσκολα.

Όπως κάθε μεγάλη εταιρία που σέβεται τον εαυτό της, η Lidl Ελλάς προσέφερε, εκτός από την οικονομία, και στην κοινωνία. Και το έκανε κατά τη διάρκεια της πανδημίας που ήρθε να μετρήσει τις αντοχές και τα αντανακλαστικά όλων μας. Κοινωνίας και επιχειρήσεων.

Υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες, η Lidl Ελλάς έδειξε τα γρήγορα αντανακλαστικά της. Αμέσως έθεσε σε εφαρμογή σειρά από μέρα προκειμένου να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα, όχι μόνο της δικής της (επιχειρησιακής) καθημερινότητας αλλά και προς όφελος της κοινωνίας και των καταναλωτών της.

Τα βήματα της εταιρίας ήταν σταθερά από την πρώτη στιγμή. Αμέσως συστάθηκε από τη Lidl Ελλάς ειδική ομάδα Διαχείρισης Κρίσης, ενεργοποιήθηκαν διαδικασίες που είχαν σχεδιαστεί για τη μέγιστη ασφάλεια εργαζομένων και καταναλωτών, ακολουθήθηκαν όλα τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας και η εταιρία προχώρησε σε άμεση ψηφιοποίηση των διαδικασιών της.

Με την άμεση αντίδρασή της (η οποία δεν έχει σταματήσει αφού η πανδημία είναι ακόμη εδώ) η Lidl Ελλάς θωράκισε τους χώρους εργασίας, προστατεύοντας την υγεία όλων.

Με άρτια οργάνωση και μεγάλο σύμμαχο το εκπαιδευμένο προσωπικό της, που έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, στο υψηλότερο επαγγελματικό επίπεδο, με πάθος, συνέπεια και αποτελεσματικότητα, η εταιρία κατάφερε με επιτυχία να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Για τη συγκινητική τους προσπάθεια και για την επαγγελματική τους απόδοση στο υψηλότερο επίπεδο και σε δύσκολες συνθήκες, η Lidl Ελλάς θέλησε να ανταμείψει τους ανθρώπους της με επιπρόσθετες παροχές συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ σε όλους, ανεξαρτήτως βαθμίδας, ως ελάχιστη ανταμοιβή για την επιβράβευση της προσπάθειάς τους.

Και δεν ήταν μόνο αυτό. Σε αντίθεση με άλλες επιχειρήσεις, η Lidl Ελλάς έκανε και προσλήψεις στη διάρκεια της πανδημίας, βάζοντας το δικό της λιθαράκι στην καταπολέμηση της ανεργίας.

Η Lidl Ελλάς προσέφερε στην κοινωνία και με άλλον έναν τρόπο: στη μάχη κατά του Covid-19 διέθεσε 100.000€ για την κάλυψη επειγόντων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας.

Ταυτόχρονα, στήριξε Δήμους με αυξημένα ή περιοριστικά μέτρα, αλλά και πληθώρα ΜΚΟ προσφέροντας τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη πρώτης ανάγκης.

Δώρισε 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής, 120.000 μάσκες στο υπουργείο Παιδείας για τις πανελλαδικές εξετάσεις και σύγχρονο εξοπλισμό πληροφορικής στον δήμο Λειψών και στο σχολείο 18 Άνω για άμεση αξιοποίηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών.

Στήριξε και τους πληγέντες στην Εύβοια συμβάλλοντας στην κάλυψη βασικών αναγκών 200 οικογενειών αλλά και τους πληγέντες από την κακοκαιρία «Ιανός» με προϊόντα αξίας 50.000€.

Δεν είναι η πρώτη αλλά δεν θα είναι ούτε και η τελευταία φορά που η Lidl Ελλάς στέκεται στο πλευρό της κοινωνίας. Το έχει δείξει από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της στην Ελλάδα, άλλωστε…

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα