Ελλάδα

Η ΑΒ Βασιλόπουλος απαντά στο μεγάλο ερώτημα: Ποιος είναι το Αφεντικό;

Ένα από τα πιο μεγάλα μαθήματα που έχουμε πάρει τον τελευταίο χρόνο, τους μήνες που η πανδημία μας ανάγκασε να επαναξιολογήσουμε πράγματα, είναι το πόσο σημαντικό είναι να είμαστε αλληλέγγυοι ο ένας προς τον άλλο.

Πόσο σημαντικό είναι να βοηθάμε εκείνους που έχουν ανάγκη, εκείνους που η καραντίνα «πλήγωσε» περισσότερο.

Στη μεγαλύτερη εικόνα είναι και οι εταιρίες εκείνες που αναγνωρίζουν ότι οφείλουν να κάνουν το ίδιο: να στηρίξουν τους μικρούς. Όπως κάνει εδώ και χρόνια η ΑΒ Βασιλόπουλος, η εταιρία που έμπρακτα προσφέρει απλόχερα τη στήριξή της στη χώρα και τους παραγωγούς της. Που δίνει ευκαιρίες σε μικρούς παραγωγούς να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Αλλά και που λειτουργεί με πελατοκεντρική φιλοσοφία, προσφέροντας στους πελάτες που χρόνια την επιλέγουν όλα όσα χρειάζονται, για να είναι απλά ο εαυτός τους.

Και σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, αυτή η κίνηση, αυτή η στήριξη, γίνεται ακόμη πιο επιτακτική. Και πολύ πιο σημαντική.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι άλλωστε η εταιρία που διαχρονικά βρίσκεται δίπλα στους Έλληνες παραγωγούς. Το έχει αποδείξει με πράξεις, με μια σειρά από ενέργειες που δείχνουν πόσο ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους της και τους παραγωγούς του τόπου μας.

Ίσως δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από την… ερώτηση «Ποιος είναι το Αφεντικό;» και την… απάντηση «Η Μάρκα του Καταναλωτή». Την καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία που κάνει… «αφεντικά» τους ίδιους τους καταναλωτές.

Είναι οι καταναλωτές που γίνονται «πρωταγωνιστές» και μπορούν να συμμετάσχουν στο ταξίδι του προϊόντος από την παραγωγή, στο ράφι του σουπερμάρκετ και μετά στην κατανάλωση. Είναι εκείνοι που αποφασίζουν τι θέλουν να καταναλώνουν, σε ποια τιμή αξιολογούν το προϊόν και πώς αυτή κατανέμεται σε όσους φροντίζουν προκειμένου το προϊόν να φτάνει στο τραπέζι τους, με προτεραιότητα τη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού.

Fun Fact: Η πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή» είναι βασισμένη στο πιο επιτυχημένο μοντέλο των τελευταίων 30 ετών στην Γαλλία “C’est qui le patron?! – La Marque du Consommateur”. Χάρη σε αυτό επιβιώνουν περισσότερες από 4.000 οικογένειες παραγωγών, ενώ υποστηρίζεται από περισσότερους από 17.000.000 καταναλωτές. Και δεν υπάρχει μόνο στη Γαλλία, αλλά και στο Βέλγιο και την Ισπανία. Η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο, ενώ ακολουθούν άλλες έξι χώρες: Ιταλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Μαρόκο, ΗΠΑ.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πρώτη εταιρία που έφερε στα καταστήματά της τα προϊόντα της πρωτοβουλίας «Ποιος είναι το Αφεντικό ;– Η Μάρκα του Καταναλωτή». Και μην το αρνηθείτε: ποιος δεν θέλει να απολαμβάνει βιώσιμα προϊόντα από την ελληνική γη, επιλεγμένα από τον ίδιο, με θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και τις καλές πρακτικές, στην τιμή που τα θέλει και (πολύ σημαντικό) στην τιμή που ανταμείβει δίκαια και τον παραγωγό!

Τα προϊόντα

Και ποια προϊόντα έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό ; – Η Μάρκα του Καταναλωτή»; Γάλα, γιαούρτι και ελαιόλαδο. Βασικά προϊόντα, δηλαδή, που θα βρεις σε κάθε σπίτι στην Ελλάδα!

Οι πελάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος μπορούν να βρουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ της 100% ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι, τόσο 2% και όσο 10%. Ένα γιαούρτι από τοπικές φάρμες της Μακεδονίας με ελεγχόμενες πρακτικές ευζωίας και με τη διατροφή των αγελάδων να είναι πλούσια σε Ω3 και πρωτεΐνες.

Ακόμη, στα ψυγεία της ΑΒ μπορεί κανείς να βρει μέσω της πρωτοβουλίας «Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του καταναλωτή» 2 κωδικούς φρέσκου γάλακτος: Πλήρες Γάλα με 3,5% λιπαρά και Ελαφρύ Γάλα, με 1,7% λιπαρά, σε χάρτινες συσκευασίες του ενός λίτρου. Για την υψηλή ποιότητα και των δυο κωδικών, εγγύηση αποτελούν οι ελεγχόμενες συνθήκες ευζωίας των αγελάδων, σε συνδυασμό με την συστηματική διατροφή τους με τριφύλλι ή/και λιναρόσπορο, που αυξάνει έως και 50% τα Ω3 στο παραγόμενο γάλα, στοιχεία που επέλεξαν οι ίδιοι οι καταναλωτές.

Στα καταστήματα ΑΒ και στο AB Eshop, οι καταναλωτές μπορούν επίσης να βρουν από τη Μάρκα του Καταναλωτή, εξαιρετικό παρθένο και βιολογικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο. Ελαιόλαδο ψυχρής έκθλιψης, πολυποικιλιακό, από ελληνικούς παραδοσιακούς ελαιώνες, με βασικές ποικιλίες την Κορωνέικη και τη Μεγαρίτικη.

Σύντομα αναμένεται η ποικιλία να εμπλουτιστεί και με νέα προϊόντα, έτσι ώστε να στηριχθούν παραγωγοί από κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Η στήριξη αυτή είναι μια ακόμα απόδειξη ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος, πρωτοπορεί και ενισχύει διαχρονικά και έμπρακτα την τοπική παραγωγή. Ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαμβάνουν ελληνικά προϊόντα με τη “δική τους υπογραφή”!

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα