Προφανώς η Rolex δεν χρειάζεται το στέμμα της για να αποδείξει ότι είναι ο βασιλιάς της ελβετικής ωρολογοποιίας, καθώς σύμφωνα με νέα στοιχεία που συνέταξε η WatchPro, ο εμβληματικός οίκος ωρολογοποιίας ήταν ο μεγάλος κερδισμένος της χρονιάς που μας πέρασε, δεδομένου ότι αντιπροσώπευε το 1/4 του συνολικού κύκλου εργασιών της βιομηχανίας.
Τα έσοδα της Rolex από λιανικές πωλήσεις πέρυσι ανέρχονταν σε 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσοστό περίπου 24,9% της παγκόσμιας αγοράς ελβετικών ρολογιών, σε σύγκριση με το 22% που κατείχε η μάρκα το 2019.