Τρίτη, 26 Νοε.
13oC Αθήνα

Γραμματέας ΕΟΤ: Διαπραγματευόμαστε με εταιρείες και tour operators για το φετινό καλοκαίρι

Γραμματέας ΕΟΤ: Διαπραγματευόμαστε με εταιρείες και tour operators για το φετινό καλοκαίρι

Στη δημιουργία ενός σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε συνέντευξη του στο Κανάλι της Βουλής.

Όπως τόνισε, το υφιστάμενο πρότυπο του ελληνικού τουρισμού, που παραδοσιακά βασιζόταν κυρίως στο μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα», παραμένει ο πυρήνας αλλά εμπλουτίζεται με νέες μορφές τουρισμού εμπειρίας. Προτεραιότητες φέτος για τον ΕΟΤ, είναι η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας, του θαλάσσιου τουρισμού, των υπαίθριων δραστηριοτήτων και του τουρισμού ευεξίας.

Ο κ. Φραγκάκης επεσήμανε ότι στόχος παραμένει η περαιτέρω ενδυνάμωση, σε διεθνές επίπεδο, του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, καθώς και η επέκταση της τουριστικής περιόδου, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αναφέρθηκε στις πρωτοφανείς συνθήκες του τελευταίου χρόνου, με την πανδημία να έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά στον τουρισμό διεθνώς, με απώλειες της τάξεως του 86% για τον διεθνή τουριστικό κλάδο και περίπου 80% για την Ελλάδα το 2020. Παρ’όλες τις δυσκολίες όμως, ο τουρισμός πέρυσι κατάφερε να διασώσει το 20% των εσόδων του 2019 και να φέρει στη χώρα έσοδα 4,2 δισ. ευρώ, όπως είπε.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης: «Η μετά πανδημία εποχή θα είναι πολύ διαφορετική. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύει κάποιος. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιλογή ενός προορισμού και εμείς προετοιμαζόμαστε για αυτή τη νέα συνθήκη.

Διαπραγματεύσεις με αεροπορικές εταιρείες και tour operators

Εδώ και μήνες είμαστε σε μία διαπραγμάτευση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators του εξωτερικού για συμφωνίες συνδιαφήμισης, προώθησης δηλαδή της χώρας, σε συνεργασία με μεγάλους παίκτες του τουρισμού.

Έχουμε έναν προϋπολογισμό που μπορεί να ξεπεράσει φέτος τα 9 εκατ. ευρώ για συνδιαφήμιση και όλα τα μηνύματα σε διεθνές επίπεδο μας κάνουν να αισιοδοξούμε, καθώς διαφαίνεται υψηλή ζήτηση για τη χώρα μας. Η Ελλάδα βρίσκεται στις τρεις πρώτες χώρες της Ευρώπης σε ζήτηση για διακοπές το καλοκαίρι. Όσο προχωράει ο εμβολιασμός, η αγορά θα ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο. Ο Ελληνικός τουρισμός και φέτος μπορεί να πρωταγωνιστήσει».

 

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις