Σάββατο, 23 Νοε.
20oC Αθήνα

Public – MediaMarkt: Διοικητική αλλαγή – Ο Ρ. Μπουρλάς, νέος CEO στον όμιλο

Public – MediaMarkt: Διοικητική αλλαγή – Ο Ρ. Μπουρλάς, νέος CEO στον όμιλο

Τη θέση του CEO στον κ. Ρόμπυ Μπουρλά, ανέθεσε η PublicMediaMarkt (PMM), κορυφαίος omnichannel retailer οικιακών και ηλεκτρονικών συσκευών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Είχε προηγηθεί η αποχώρηση από τη θέση του CEO του κ. Joern Taubert για προσωπικούς λόγους.

Με αφορμή την αποχώρηση του κ. Taubert, ο κ. Γιάννης Καραγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Olympia ανέφερε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Joern για τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και τις υπηρεσίες που προσέφερε στην εταιρεία. Οι ηγετικές του ικανότητες, η προσωπική του δέσμευση κατά τη διάρκεια της απαιτητικής περιόδου της πανδημίας, η εμπειρία του και οι στρατηγικές του κατευθύνσεις που είχαν το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον έχουν θέσει τα θεμέλια για την έναρξη μιας νέας εποχής για την PMM. Του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον, στο πλευρό της οικογένειάς του στη Γερμανία».

Public – MediaMarkt: Ο νέος ρόλος του Ρόμπυ Μπουρλά

Για την ανάληψη των καθηκόντων CEO του κ. Ρόμπυ Μπουρλά, ο κ. Piet Coelewij, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της PMM δήλωσε: «Είμαι ευτυχής που καλωσορίζω τον Ρόμπυ ως CEO της PMM. Είμαι πεπεισμένος ότι από τον νέο του ρόλο, θα εμπνεύσει όλους εμάς να υλοποιήσουμε αποτελεσματικά τη στρατηγική της εταιρείας. Ο Ρόμπυ διαθέτει σημαντική εμπειρία στον τομέα retail, γνωρίζει καλά την PMM και μπορεί να προωθήσει γρήγορα τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό».

Από πλευράς του, ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην PMM σε μια σημαντική στιγμή, προκειμένου να δουλέψω με μια ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων που φέρνουν συνεχώς αλλαγές στον κλάδο του retail, στην Ελλάδα».

Ο κ. Μπουρλάς εντάχθηκε στον Όμιλο Olympia το 2006 και έκτοτε έχει αναλάβει επιτυχώς διαφορετικούς ρόλους, συμπεριλαμβανομένης της θέσης του CEO της Public έως το 2015. Επιστρέφει στην PMM σε μια σημαντική στιγμή, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να εστιάσει ακόμη περισσότερο στις ανάγκες των πελατών και να προσφέρει μια μοναδική και omni-channel εμπειρία αγορών.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις