H αγωνιστική ομάδα της Hyundai ξεκίνησε τις δοκιμές του υβριδικού πλέον i20 N WRC, προκειμένου να είναι άπαντες έτοιμοι για τη νέα εποχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι που ανατέλλει από το 2022.
Οι νέες τεχνικές προδιαγραφές του WRC, επιβάλλουν τη χρήση ενός θερμικού τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,6 lt και φυσικά ενός ηλεκτρομοτέρ (135 PS με 180 Nm), με τη μπαταρία χωρητικότητας 3,9 kWh να στεγάζεται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο από ανθρακόνημα στο πίσω μέρος του οχήματος.