Δοκιμάζουμε το Suzuki Jimny που επέστρεψε στην ελληνική αγορά ως επαγγελματικό, χωρίς να αλλάξει καθόλου η ουσία του.
Όταν το 2018 παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά Jimny, η Suzuki είχε δηλώσει πως «όσο υπάρχουν άνθρωποι στον πλανήτη που το χρειάζονται, θα το έχουν». Λίγο αργότερα, οι όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές καυσαερίων οδήγησαν στη διακοπή της εισαγωγής του στην Ευρώπη. Σήμερα όμως το Jimny επιστρέφει με τη μορφή ενός ελαφρού επαγγελματικού άρα και διαφορετικές προδιαγραφές ρύπων να ικανοποιήσει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Απ’ έξω δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά κι αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Όλοι λατρεύουν την τετράγωνη και ρετρό λογική, η οποία το κάνει και απίστευτα επιβλητικό για το μέγεθός του. Το μήκος είναι μόλις 3,65 m μαζί με τη ρεζέρβα και το τιμόνι κόβει πολύ (ακτίνα κύκλου στροφής 4,9 m). Οπότε το Jimny χωράει παντού και κοντράρεται σε ευελιξία μόνο με τα αυθεντικά αυτοκίνητα πόλης.